Majer Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Jeg var veldig følsom fram til ungdomsskolen. Der lærte jeg fort at det ikke var hensiktsmessig da det både gikk utover karakterer og mitt sosiale liv. Med mye trening klarte jeg å styre følelsene innen jeg begynte på 2 vgs (4år). Flere som har opplevd det samme?
Million Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Er ikke det du beskriver bare å modnes, vokse opp, bli voksen og dermed lære å kontrollere sine barnslige og ungdommelige følelser? Alle opplever vel dette i større eller mindre grad. Man vokser opp, rett og slett. Så klart jeg var mer full av ukontrollerte følelser som barn. Det er vel alle. Griner lett, hyler og skriker når ting går en i mot osv. Du ser jo ikke en 19 åring kaste seg på gulvet, trampe med beina og skrike "Jeg vil ha is!".
Majer Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2023 Million skrev (9 minutter siden): Er ikke det du beskriver bare å modnes, vokse opp, bli voksen og dermed lære å kontrollere sine barnslige og ungdommelige følelser? Alle opplever vel dette i større eller mindre grad. Man vokser opp, rett og slett. Så klart jeg var mer full av ukontrollerte følelser som barn. Det er vel alle. Griner lett, hyler og skriker når ting går en i mot osv. Du ser jo ikke en 19 åring kaste seg på gulvet, trampe med beina og skrike "Jeg vil ha is!". Du har rett i det, men jeg har sett voksne mennesker ynke seg når kaffemaskinen på jobben streiker eller de på andre måter ikke får viljen sin. De er fremdeles trassige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå