AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Har en gutt som begynner på skolen til høsten. Han får nytt rom og som må pusses opp. Hvilken farge passer til skolebarn? Prøvd og få ut av han hva han vil ha, men han har ingen mening eller interesse så er ganske fritt fram. Hvilken farge har skolebarn gutt hos dere? Anonymkode: a3bf1...85e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Vi pusset opp soverommet til vår tiåring nå i vår, og han ble strålende fornøyd med resultatet. Vi endte med caffe latte (lys beige) på veggene mot hvite lister (og ellers mye hvite møbler). Teppe, gardiner, sengeteppe og puter på senga er alle i matchende dust mellomblå som står fint til beigefargen - og de kan enkelt skiftes ut hvis han skulle bli lei av å ha ting blått. Lys beige veggfarge passer til det meste av andre farger, og gir dessuten en lun og behagelig stemning i rommet, som man ikke får med helt hvitt. Anonymkode: 83517...216
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 Hvis han ikke har en sterk mening ville jeg valgt en nøytral fin farge som du syntes er fin 😊 Personlig liker jeg blått på soverom fordi jeg syntes blått er fint og behagelig, men en lys gul, beige eller lys grønn kan også være fint. Ikke alle har en mening om veggfarge. Jeg er hundre prosent sikker på at mannen min ikke aner hvilken farge det har vært på noen av soverommene hans opp igjennom. Jeg kunne sikkert ha malt soverommet vårt en annen farge uten at han hadde registrert det 😆 Anonymkode: 1d7ee...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå