Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Hvordan har dere løst dette? Siden vi har bare ett soverom må babyen ligge på vårt rom til h*n er rundt ett år. Tenker at det blir litt rart å ha sex når barnet er like ved, spesielt når h*n nærmer seg året. Hva mener dere om dette?
Gjest Varg-Menja Skrevet 9. januar 2006 #3 Skrevet 9. januar 2006 Ha sex når barnet sover. De venner seg fort til at denne lyden "hører til" og da våkner de ikke, så lenge man holder støynivået litt nede.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Vi har sex når baby sover.. Han våkner ikke av dette, så da er det greit. Men så har ikke vi akkurat overdrevne lyder og akrobatikk i sengen...
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #5 Skrevet 9. januar 2006 Sånt har da folk gjort i alle alle år.........
Gjest marthepia Skrevet 9. januar 2006 #6 Skrevet 9. januar 2006 Vi har sex når tuppa sover. Hun merker ikke noe til det
Leanne Skrevet 9. januar 2006 #7 Skrevet 9. januar 2006 Vi hadde sex da tuppa sov, hun merket ingen ting.. men vi flyttet henne over på eget rom ved 6mnd alder, så vet ikke hvordan det hadde gått om vi skulle delt rom lenger..
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #8 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Må fortelle en søt histore (sann for dette gjelder min svoger som liten): Han lå på rommet sammen med foreldrene. De koste seg litt og han våknet uten at de merket det. Da de var ferdig så de en liten pjokk som sto i sprinkelsengen med vidåpne øyne. Så sa han: "Er dere ferdige nå???" Han var ca. 2 år. *Tror forøvrig ikke at han tok skade av å se det ' Endret 9. januar 2006 av Jane Porter
Amanlis Skrevet 9. januar 2006 #10 Skrevet 9. januar 2006 Må fortelle en søt histore (sann for dette gjelder min svoger som liten): Han lå på rommet sammen med foreldrene. De koste seg litt og han våknet uten at de merket det. Da de var ferdig så de en liten pjokk som sto i sprinkelsengen med vidåpne øyne. Så sa han: "Er dere ferdige nå???" Han var ca. 2 år. *Tror forøvrig ikke at han tok skade av å se det ' ← Den var søt
Hermula Skrevet 9. januar 2006 #11 Skrevet 9. januar 2006 Vi har også sex mens lillemor sover. Men ... hun våknet en natt - plutselig i kampens hete så vi to lysende øyne og ei på alle fire som var blid og glad og ville være med å leke!!! Vi holdt på å le oss ihjel. Selvsagt ble det slutt på romansene for den natten.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #12 Skrevet 9. januar 2006 Ha sex i et annet rom. ← venn barnet til lyder. Dere behøver jo ikke akkurat ha vill sex, så det kan vokne. Må dere ha sex der da? Stua? Kjøkken? gang? Bad? bruk fantasien
minnea Skrevet 9. januar 2006 #13 Skrevet 9. januar 2006 Som mange sier, ha sex i et annet rom eller demp de høyeste lydene. Mange barn våkner ikke av dette nei, men skjønner jo at det kan legge litt demper på sex'en når man vet at man kan vekke minsten som ligger like ved. Men resten av leiligheten/huset kan vel brukes til det som måtte ønskes???
nat26 Skrevet 9. januar 2006 #14 Skrevet 9. januar 2006 Vi har sex på rommet når han sover.Han har ikke våknet av det enda
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #15 Skrevet 9. januar 2006 Oj... Jeg kommer aldri til å ha det tror/håper jeg... Ville følt det gærent/rart jeg... Men vet det er veldig vanlig da
Nanne Skrevet 11. januar 2006 #16 Skrevet 11. januar 2006 Har også hatt sex på soverommet mens minsten sover og han våkner ikke i det hele tatt. Så jeg ser ingenting galt med det. Men føler dere det vanskelig å ha sex på soverommet så er det å bruke fantasien og bruke andre rom til det
Gjest cecilia Skrevet 11. januar 2006 #17 Skrevet 11. januar 2006 Vi har også sex mens lillemor sover. Men ... hun våknet en natt - plutselig i kampens hete så vi to lysende øyne og ei på alle fire som var blid og glad og ville være med å leke!!! Vi holdt på å le oss ihjel. Selvsagt ble det slutt på romansene for den natten. ← Så nusk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå