AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Del Skrevet 30. mai 2023 Må man bruke vekter og apparater for å løfte rumpa eller kan man gjøre øvelser hjemme? Evn hvilke og hvor ofte? Anonymkode: a27b6...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 30. mai 2023 #2 Del Skrevet 30. mai 2023 Du kan gjøre øvelser hjemme, men du vil nok erfare at rumpemusklene er veldig sterke og blir sterkere raskt. Det er vanskelig å få nok motstand. Den kanskje beste hjemmeøvelsen med tanke på plassbruk er å kjøpe et rygghevapparat, en kort stang og noen vektskiver. https://www.google.com/amp/s/www.t-nation.com/training/150-pound-back-extensions-for-glutes-hams/amp/ Greit, det er T-nation men artikkelen viser potensialet på en god måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Del Skrevet 30. mai 2023 Jeg nærmer meg 40 og har den fineste rumpa noen gang etter at jeg begynte å gå tur opp en alpint bakke.. Anonymkode: 5a554...e2d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 3. juni 2023 #4 Del Skrevet 3. juni 2023 Du kan begynne med Yoga. Hvis du er disiplinert med dette vil du få vidunderlig flott rumpe. Selv synes jeg Yoga-kvinner har de flotteste kropper. Om du vil legge til vekter ksn du ikke gå geil med å blande inn god-teknikk knebøy og markløft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Del Skrevet 3. juni 2023 Bulgarsk utfall...lene deg litt fremover. Kjøp deg noen hantler, 10-20kg. Anonymkode: 5ed53...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå