Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Noen som vet pris på brukt sølvtøy? Har fått noen saker som jeg er litt nysgjerrig på verdien på. Bl.a. 12 teskjeer i mønsteret Rådhus med vifte + forskjærsett (kniv og gaffel) i samme mønster. Alt er merket David-Andersen og 830S.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Etter å ha vært gjennom 3 arveoppgjør fra gamle tanter siste 2 år vet jeg at pris på sølvtøy er omtrent null - 0 hvis du skal selge. Dette var kjente greier. Skal du kjøpe derimot - er prisen høy. Antagelig det beste du kan gjøre er å søke på nett, legge ut annonse på Finn.no eller qxl. Kunne jo hende du hadde kommet i kontakt med meg dengang - da hadde du fått alt sammen...... Vi hadde ganske så mye sølvtøy og ingen av oss var interessert i dette så prisen vi kunne få (i Oslo, West gull og sølv, Solberg/Kirkeristen, en butikk på Majortsua og to auksjonsforretninger) var så lav at vi ga bort alt sammen til noen vi kjente. Det var ikke verd strevet med å gå å få takst engang.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Kjøp og salg i forumet er ikke tillatt. Dersom du ønsker å kjøpe/selge, prøv gjerne Kvinneguidens Markedsplass. Mie (mod) Endret 15. januar 2006 av Mie
kariutentrå Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Du kan se på kistebunn.no og sammenligne hva de tar for brukt sølvtøy. Du bør ikke ta noe særlig mindre.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Du kan se på kistebunn.no og sammenligne hva de tar for brukt sølvtøy. Du bør ikke ta noe særlig mindre. Dra opp en 7 år gammel tråd Anonymous poster hash: d2d44...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå