Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet pris på brukt sølvtøy? Har fått noen saker som jeg er litt nysgjerrig på verdien på.

Bl.a. 12 teskjeer i mønsteret Rådhus med vifte + forskjærsett (kniv og gaffel) i samme mønster. Alt er merket David-Andersen og 830S.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Etter å ha vært gjennom 3 arveoppgjør fra gamle tanter siste 2 år vet jeg at pris på sølvtøy er omtrent null - 0 hvis du skal selge. Dette var kjente greier. Skal du kjøpe derimot - er prisen høy. Antagelig det beste du kan gjøre er å søke på nett, legge ut annonse på Finn.no eller qxl. Kunne jo hende du hadde kommet i kontakt med meg dengang - da hadde du fått alt sammen......

Vi hadde ganske så mye sølvtøy og ingen av oss var interessert i dette så prisen vi kunne få (i Oslo, West gull og sølv, Solberg/Kirkeristen, en butikk på Majortsua og to auksjonsforretninger) var så lav at vi ga bort alt sammen til noen vi kjente. Det var ikke verd strevet med å gå å få takst engang.

• 7 år senere...
Skrevet

Du kan se på kistebunn.no og sammenligne hva de tar for brukt sølvtøy. Du bør ikke ta noe særlig mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan se på kistebunn.no og sammenligne hva de tar for brukt sølvtøy. Du bør ikke ta noe særlig mindre.

Dra opp en 7 år gammel tråd :roll:

Anonymous poster hash: d2d44...a50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...