AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Huff, dette er skikkelig kleint... Jeg har nettopp flyttet sammen med mamma, og i dag hørte jeg henne ha skikkelig høylydt sex. Hun skreik gjentatte ganger. Hørtes ut som det var inn i en pute. Huset er tydeligvis ganske lydt. Hun er snart 60 og dater en litt yngre mann. Jeg satt i stua med det ene barnet mitt og i hørte dette 🙈 Hun virket litt brydd da vi møttes etterpå. Vi har ikke helt det forholdet at vi snakker om sex, og jeg syns dette blir veldig vanskelig å ta opp. Men jeg kan jo ikke la ungene høre bestemor skrike sånn. Tips til hva jeg bør si/gjøre og når? Kan jo hende hun skjønte selv at dette var i overkant... Vi har kjøpt huset sammen og skal bo sammen i ca ett år. Hun har blitt med på kjøpet for min del, og jeg vil at hun skal trives her. Anonymkode: 9a08b...76a
vannm75 Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 (endret) Huff, ja det hörtes skikkelig kleint ut.. dilemma. Evt foreslå at de kan dra til typen når de skal ha seg. Eller ta en humoristisk variant for å lette på stemningen.. tulle det litt bort … fornöyd med senga??? Hehe Endret 30. mai 2023 av vannm75 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 Nå må du slutte med disse tulletrådene dine!! Anonymkode: 4831c...3aa 1 1
Laraa Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 La det bli for denne gangen og se om det er en engangshendelse, men om det gjentar seg, kan du jo ta det opp
Snok1 Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har kjøpt huset sammen og skal bo sammen i ca ett år. Hun har blitt med på kjøpet for min del, og jeg vil at hun skal trives her. Du gir selv svaret du leter etter.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #6 Skrevet 30. mai 2023 Gi en radio i gave og si noe humoristisk som musikk til sengevalsen… regner med hun tar hintet da… Anonymkode: c21ff...1dc
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #7 Skrevet 31. mai 2023 Om hun så brydd ut, er hun nok klar i er det.. det holder nok. Trenger ikke si noe. Anonymkode: 6a260...ce2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #8 Skrevet 1. juni 2023 Kan ikke du hyle like mye i senga når du har sex da? så kan hun høre hvor lytt det er, og om hun tar det opp med deg, så kan du jo svare at du bare tar igjen for all den brølinga hun gjør når hun har sex? Anonymkode: 2a4cf...6e1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #9 Skrevet 1. juni 2023 Alenemor klager over at mamma på 60 har høylydt sex kl 5 om morgenen? Hvorfor har du flyttet hjem til mamma? Anonymkode: 48a46...294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå