Gå til innhold

Lage en egen sosial media profil(snap og instagram) kun for dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så mange menn på nett dating som spør etter instagram og snap men jeg vil ikke ha noen av de i privatlivet mitt. Har litt kontroversielt innhold på de private profilene mine og f eks gamle stygge bilder fra festivaler og sånn som jeg ikke ønsker å fjerne pga gøy for nære venner. 

Er det veldig teit å lage seg en egen profil kun med fine bilder og "instaperfekt" liv å gi til de på Tinder som spør? Og deler jeg den som en nr 2 profil til nære venner også eller er det rart at de ser meg fra to så forskjellige sider? Tenker også på hvordan det ser ut for tinder mennene når profilen min er helt ny og ingen bildelikes, om de skjønner at jeg har lagd den kun for tinder og mer seriøse kontakter som ikke trenger å se bilder fra fyll og festival og annet 😄

Anonymkode: 87017...660

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Voksne mennesker er voksne, og lever ikke livet sitt gjennom Snapchat eller Instagram.

Så med mindre man er i tenårene, er dette noe man bør legge bak seg. Bare usikre 14-åringer er voldsomt opptatt av hvordan profilen deres ser ut.

Anonymkode: ae103...168

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Voksne mennesker er voksne, og lever ikke livet sitt gjennom Snapchat eller Instagram.

Så med mindre man er i tenårene, er dette noe man bør legge bak seg. Bare usikre 14-åringer er voldsomt opptatt av hvordan profilen deres ser ut.

Anonymkode: ae103...168

Tror nok de fleste voksne er opptatt av å presentere seg på en god og ordentlig måte til noen de ønsker å imponere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke Instagram engang, mest fordi jeg alltid har hatt få venninner 🙈 Har Facebook og Snap, men har skjult venneliste på Facebook. Jeg dater uansett, og har vært i et 14 år langt samboerskap. Jeg er sikkert eldre enn TS, jeg er dame på 30+. Har aldri blitt spurt om Instagram av en mann jeg har datet, kun blitt spurt av og til om Snap. 

Anonymkode: ac71f...f22

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min hater sosiale medier. Han opprettet en instagram konto kun for dating app. Jeg så jo at alle bildene var lagt ut samtidig, som kanskje var litt rart, men kjekt å se ulike interesser og at han hadde venner. Vi gikk på date, og har vært sammen siden. Gift i 5 år nå. Han har lagt ut et bilde på Facebook siden vi ble sammen. Bilde fra bryllupsdagen. Instagram'en hans står urørt 😅

Anonymkode: 1ce5e...980

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 5.48):

Mannen min hater sosiale medier. Han opprettet en instagram konto kun for dating app. Jeg så jo at alle bildene var lagt ut samtidig, som kanskje var litt rart, men kjekt å se ulike interesser og at han hadde venner. Vi gikk på date, og har vært sammen siden. Gift i 5 år nå. Han har lagt ut et bilde på Facebook siden vi ble sammen. Bilde fra bryllupsdagen. Instagram'en hans står urørt 😅

Anonymkode: 1ce5e...980

Fortalte han deg det eller skjønte du det fordi de bare var motsatt kjønn som fulgte han der? 

Jeg føler meg så klar for hot girl summer og poste digge bilder og flørte, men den mine venner kjenner meg som er en lukket gråmus og jeg vil ikke bli dømt. Derfor vil jeg lage ny profil for dating men samtidig vil jeg ikke bli dømt av de som adder meg der om de skjønner at profilen kun ble laget for dating 😛

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde chattet litt med noen, og de hadde gitt meg instaen sin, som var helt ny, nesten uten følgere, med masse bilder på kort tid, så hadde jeg øyeblikkelig tenkt svindel. Det lyser jo svindel av slike SoMe-kontoer. Jeg hadde nok blokkert øyeblikkelig.

Anonymkode: a2fa1...bbc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...