AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Har en bror med dårlig råd (voksen mann i slutten av 30-åra). Han følger nesten utelukkende jetset-damer, luksusmerker og slikt. Blir ikke det en stadig påminnelse om alt man selv ikke har? Jeg tenker det kan bidra til mindreverdighetskomplekser, men mulig jeg tar helt feil? Anonymkode: d380b...e78
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Jo, mest sannsynlig er eller blir han veldig deprimert, føler seg mislykket eller gror kvinnehat ut fra sjalusi Anonymkode: 034cc...bf0 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, mest sannsynlig er eller blir han veldig deprimert, føler seg mislykket eller gror kvinnehat ut fra sjalusi Anonymkode: 034cc...bf0 Takk for svar. Er akkurat det jeg er redd for. Har vært bekymret for om han er deprimert. Han er pålogget sosiale medier nesten hele tiden og det ser ikke sunt ut. Anonymkode: d380b...e78
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Er akkurat det jeg er redd for. Har vært bekymret for om han er deprimert. Han er pålogget sosiale medier nesten hele tiden og det ser ikke sunt ut. Anonymkode: d380b...e78 Det er ikke sunt, det har du helt rett i. Og det påvirker enormt. Er en grunn til at disse influencere tjener så mye på reklame, nettopp fordi alt de foretar seg påvirker enormt. Følger man mange sånne får man en forvrengt virkelighetsoppfattelse om at alle andre er rike og pene og suksessfulle og det skaper store komplekser i en selv Anonymkode: 034cc...bf0 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, mest sannsynlig er eller blir han veldig deprimert, føler seg mislykket eller gror kvinnehat ut fra sjalusi Anonymkode: 034cc...bf0 Deprimert? Jeg elsker å se luksus hus som skal selges på tv og masse bling bling, selv om jeg ikke har råd til hus til 50 mill så digger jeg å se på. Anonymkode: 1f433...48f
Michaelhe Skrevet 30. mai 2023 #6 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en bror med dårlig råd (voksen mann i slutten av 30-åra). Han følger nesten utelukkende jetset-damer, luksusmerker og slikt. Blir ikke det en stadig påminnelse om alt man selv ikke har? Jeg tenker det kan bidra til mindreverdighetskomplekser, men mulig jeg tar helt feil? Anonymkode: d380b...e78 På facebook er det bare middeladrende folk som spyr ut ulike fordommer og konspirasjoner. Og så er det kattebilder. Men er man en eldre person litt bundet til hjemmet, så tror jeg det kan være et greit sted å holde kontakt med andre. Det er jo dette de snakker om uansett.
skreppamedleppa Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 Noen har ikke godt av some. Men det kommer an på hvordan det brukes som alt annet. Når jeg har en drit dag og livet er kjipt er min beste medisin å åpne some, det er ufattelig mange morsomme, til dels mørk humor som kan gå meg til å le så jeg rister. Men jeg må ikke se at andre har det kjipt når jeg selv har det kjipt for at jeg skal føle meg bedre. Jeg tåler også meget godt å se at andre har noe annet enn meg, som f.eks mer penger eller et bedre humør enn meg der og da. Jeg tror ikke på dette at lidelse elsker selskap og at en må unngå some når en selv har det drit. Ja kanskje noen er slik, at de ikke tåler å se så godt at andre har noe de ikke har og da gjør en jo lurest i å ikke bruke some, eller gjlre andre ting. Men én bør egentlig lære seg at sånn er verden, noen har mer og noen har mindre. Og så kan en velge selv hva en følger på some, om din bror liker denne type emner så tenker jeg at det er jo litt opp til han, er ikke alle som får mindreverdighetskomplekser av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå