AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Hva sto det der? Jeg har IBS og mye luft i magen. På grunn av det blant annet så er det litt trangt økonomisk. Anonymkode: a50a0...526
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva sto det der? Jeg har IBS og mye luft i magen. På grunn av det blant annet så er det litt trangt økonomisk. Anonymkode: a50a0...526 Ikke lest den, men har også ibs. Det som har hjulpet med mest er lavfodmap-kosthold og å spise få, større måltider innenfor et kortere tidsrom enn mange små måltider fordelt over hele dagen. Er det det som heter faste? Uansett, begrens tiden det kommer ny mat. Sørg for at maten du spiser ikke er høyfodmap. Finn ut hvilke matvarer du reagerer mest på. Jeg må holde meg helt unna blomkål, f.eks., og sopp er også ille for meg. Anonymkode: 6e801...b5f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke lest den, men har også ibs. Det som har hjulpet med mest er lavfodmap-kosthold og å spise få, større måltider innenfor et kortere tidsrom enn mange små måltider fordelt over hele dagen. Er det det som heter faste? Uansett, begrens tiden det kommer ny mat. Sørg for at maten du spiser ikke er høyfodmap. Finn ut hvilke matvarer du reagerer mest på. Jeg må holde meg helt unna blomkål, f.eks., og sopp er også ille for meg. Anonymkode: 6e801...b5f Det er denne https://www.dagbladet.no/tema/effektivt-ibs-rad-vekker-oppsikt/79233695 Takk for gode tips, men jeg gjør allerede det samme som deg Anonymkode: 799f7...473
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #8 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 3.11): Hva sto det der? Jeg har IBS og mye luft i magen. På grunn av det blant annet så er det litt trangt økonomisk. Anonymkode: a50a0...526 Hvordan ville du at noen skulle dele denne infoen? Ikke helt lov å legge ut artikler fra Pluss her. Noe annet er å informere privat, men det er vanskelig når dere som spør er AB-er. Anonymkode: 098a9...8fd
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #9 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 3.11): Hva sto det der? Jeg har IBS og mye luft i magen. På grunn av det blant annet så er det litt trangt økonomisk. Anonymkode: a50a0...526 Hva er sammenhengen ibs = dårlig økonomi? Fører ibs til at du er ufør? Jobber deltid? I så fall finnes det jo godt kjente metoder for å leve godt med ibs. Har eksistert i snart 10 år og funker fjell. Anonymkode: 7456e...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå