AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Hei. Dette er forfengelig spørsmål, eller ønske om tips. Etter blodpropp i fot bør jeg bruke støttestrømpe, spesielt nå når forhåpentligvis varmen kommer. Jeg syns det er et styr å ta på seg, og er spesielt ork når det er varmt. Er det noen som har tips til type støttestrømpe (strømpebukse, sokk, merke?) de kan anbefale? Jeg investerte i dyre lårstrømper, men de var absolutt ikke gode, og jeg vegrer meg for å gjøre nye bomkjøp. Syns det er dritt å måtte bruke, men bør gjøre det mtp helsa. Råd og tips til hvordan forholde seg til der ønskes! Anonymkode: 594c8...c2d
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Siden du har det pga blodproop kanskje du kunne fått hjelp til å bestille det på sykehuset, fra Jobst eller noe? De har utrolig mye forskjellige og fine. Spør legen din. Anonymkode: 4eb38...690 3
Blåjojo Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 Om du bruker de pga blodpropp, så har du kanskje fått beskjed om hvilken kompresjonsklasse du skal bruke? Snakk med de på apoteket/ hos bandagist om det. De har litt å velge i. Har jo også noe å si om du må bruke lårstrømper eller kan bruke knestrømper.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 Jeg bruker disse og er veldig fornøyd https://www.apotek1.no/produkter/mabs-bomull-kompresjonsstrompe-sort-str-s-1par-873590p Tilbud på de (og alle andre størrelser) nå ser jeg. Anonymkode: 0da55...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå