AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Som overskriften sier så har jeg møtt en mann og det virker som om vi passer sammen på alle vis -jeg synes han er helt fantastisk og han sier det samme om meg. Vi har bare vært sammen kort tid og ikke møttes altfor ofte da vi har hatt mulighet til sex (bare hatt sex 5 ganger), men han fortalte meg at han ikke liker å bli sugd for da føler han at han er dominant.. Jeg på min side nyter å gjøre det på han men nå som jeg vet at han ikke liker det så vil jeg jo ikke gjøre det på han. Jeg kan også forstå han.. jeg liker ikke å bli slikket. (Vi er forresten i 40 årene). Før vi ble sammen så hadde jeg skapt meg et bilde av han som mer frempå osv men nå ser jeg at han er mer forsiktig og sjenert av seg. Hvorfor aner jeg ikke -han er utrolig kjekk og har veldig fin kropp, men han ser visst ikke det jeg ser og jeg tror muligens at et litt dårlig selvbilde holder han litt tilbake/gjør han sjenert. Han virker heller ikke spesielt erfaren i senga selv om han jo har noen forhold bak seg. Han har såvidt sagt noe om at han har blitt brukt og kastet tidligere. Han virker også litt lost når det gjelder hvordan man tilfredsstiller ei dame.. føler jeg må rett og slett lære han opp litt og det er litt rart når man er såpass voksen. Hvordan skal jeg få han til å slappe av og bare bli rå-kåt uten at han blir usikker og sjenert? Anonymkode: 49f47...532
Bamseklemmer Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 latterbox skrev (58 minutter siden): Synd da jeg elsker å gi bj Er du TS og glemte anonym knappen? Du er ikke den første.. så velkommen i klubben👏🤭 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 Kan ikke tvinge noen til noe de ikke vil, men det hadde bekymret meg at han er så underdanig seksuelt at det å bli sugd er noe han ser på som for dominant rolle for han. Da hadde jeg tenkt at han var altfor submissiv, passiv og kjedelig i senga rett og slett Anonymkode: 63d07...7bb
Flintis Skrevet 30. mai 2023 #6 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som overskriften sier så har jeg møtt en mann og det virker som om vi passer sammen på alle vis -jeg synes han er helt fantastisk og han sier det samme om meg. Vi har bare vært sammen kort tid og ikke møttes altfor ofte da vi har hatt mulighet til sex (bare hatt sex 5 ganger), men han fortalte meg at han ikke liker å bli sugd for da føler han at han er dominant.. Jeg på min side nyter å gjøre det på han men nå som jeg vet at han ikke liker det så vil jeg jo ikke gjøre det på han. Jeg kan også forstå han.. jeg liker ikke å bli slikket. (Vi er forresten i 40 årene). Før vi ble sammen så hadde jeg skapt meg et bilde av han som mer frempå osv men nå ser jeg at han er mer forsiktig og sjenert av seg. Hvorfor aner jeg ikke -han er utrolig kjekk og har veldig fin kropp, men han ser visst ikke det jeg ser og jeg tror muligens at et litt dårlig selvbilde holder han litt tilbake/gjør han sjenert. Han virker heller ikke spesielt erfaren i senga selv om han jo har noen forhold bak seg. Han har såvidt sagt noe om at han har blitt brukt og kastet tidligere. Han virker også litt lost når det gjelder hvordan man tilfredsstiller ei dame.. føler jeg må rett og slett lære han opp litt og det er litt rart når man er såpass voksen. Hvordan skal jeg få han til å slappe av og bare bli rå-kåt uten at han blir usikker og sjenert? Anonymkode: 49f47...532 Jeg tror dere må ta dere en prat om å bli klar over egne behov og ønsker, å ytre egne ønsker og å sette grenser. Det er forskjell på å si "send meg saltet" motfor å si "kan du sende meg saltet er du snill" og hvorfor være uten salt når en står klar for å bringe det. (Dette var i ovetført betydning). Jeg regner med at han klarer å finne egne behov og ytre dem i andre sammenhenger?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 Kan hende han kommer fra et langt og dårlig forhold, med lite/ingen sex. Det skader selvtilliten og gjør at man blir som en jomfru igjen. Vært gjennom det selv i et 10 år langt forhold som ung og kjenner igjen noen av trekkene. I så fall må han nok læres opp. Du får bare bruke tid på han, forme han i din retning. Vet jo ikke om det er det da, men kan være. Anonymkode: 8bdf1...3e9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #8 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan skal jeg få han til å slappe av og bare bli rå-kåt uten at han blir usikker og sjenert? Anonymkode: 49f47...532 Jeg liker heller ikke å bli sugd. Det handler ikke om at jeg ikke er kåt, usikker og sjenert. Skjønner ikke helt koblingen mellom tittel og trådens innhold. Anonymkode: e0e66...006
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #9 Skrevet 30. mai 2023 Funn en annen som du kan suge daglig. Nabo? Kollega? Anonymkode: cf82f...de6 1
John McClane Skrevet 30. mai 2023 #10 Skrevet 30. mai 2023 Trollerier på gang! En mann som føler at han er dominant hvis han blir sugd?? Nei dette er ikke seriøst!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #11 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han virker også litt lost når det gjelder hvordan man tilfredsstiller ei dame.. føler jeg må rett og slett lære han opp litt og det er litt rart når man er såpass voksen Er det ikke greit å lære ham opp da? Når du vet hva du liker, så er det jo bare å fortelle/vise ham det. Det er mye verre med menn som tror at de sitter på fasiten og ikke er villige til å innse at kvinner er forskjellige. For du ønsker vel at dere begge skal bli tilfredsstilt, ikke bare at han skal bruke deg til å tilfredsstille seg selv? Anonymkode: 5ec6c...de1 1
Tummy Skrevet 1. juni 2023 #12 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 9.21): Er det ikke greit å lære ham opp da? Når du vet hva du liker, så er det jo bare å fortelle/vise ham det. Det er mye verre med menn som tror at de sitter på fasiten og ikke er villige til å innse at kvinner er forskjellige. For du ønsker vel at dere begge skal bli tilfredsstilt, ikke bare at han skal bruke deg til å tilfredsstille seg selv? Anonymkode: 5ec6c...de1 Helt enig. Tror ikke han vet hva han går glipp av. Så er det viktig å prøve ut ting. Og gi begge det de ønsker selv om en ikke alltid får 100% uttelling for alt en gjør. Om han får handjern festet til toppen av senga så er han definitivt underdanig og da kan du kose deg med pikken hans.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #13 Skrevet 1. juni 2023 Hva er problemet her? Du har møtt drømmemannen og siden han ikke liker å bli sugd, kan du jo bare suge noen andre? Luksusproblem kalles det! Anonymkode: 66009...d87 1
Doolittle Skrevet 1. juni 2023 #14 Skrevet 1. juni 2023 (endret) Når årsakene hans til å ikke like suging er som de er så høres det ut som noe du kan jobbe med om du gir det litt tid. Han må trygges og virkelig vite at du ikke kommer til å bruke og kaste ham og at du ikke synes det er dominerende av ham å motta en blowjob. Her må det snakkes, lirkes og lempes, og du kommer til å få mer bruk for tålmodigheten og snakketøyet enn blowjobskillsa. Du må ta tida til hjelp og akseptere at det er en prosess som kan ta en del tid (typ noen år), men om han faktisk er drømmemannen høres det jo ut som noe det er verdt å bruke litt tid på? Jeg håper dere finner ut av det. Lykke til! Endret 1. juni 2023 av Doolittle 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #15 Skrevet 1. juni 2023 Å ikke like å bli sugd trenger ikke å handle om verken usikkerhet eller å være sjenert. Å være sjenert og forsiktig trenger absolutt ikke handle om å være usikker. Godta at han ikke liker det, og nyt hverandre på måter som begge setter pris på. Det er ikke umulig at han endrer mening etterhvert, men ikke forvent at han skal gjøre det. Verken jeg eller mannen min liker å motta oral, og det har heller ingenting med usikkerhet eller utrygghet å gjøre. Hvorfor er det så lett å akseptere at noen ikke liker anal, men ikke å akseptere at noen ikke liker oral? Folk er bare forskjellige. Anonymkode: b05b5...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #16 Skrevet 1. juni 2023 Hvis han ikke liker å bli slikket på tissen får han en 10 av 10 av meg 👍 Anonymkode: 98aad...59a
Hippogriff Skrevet 1. juni 2023 #18 Skrevet 1. juni 2023 Du må vel finne ut hvorfor han ikke ønsker det nå. Skyldes det usikkerhet, kan du jobbe med å trygge ham. Skyldes det at han ikke liker det, bør du jo la det gå, for det er ganske intimt å motta oralsex og ikke noe man bør føle press rundt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #19 Skrevet 1. juni 2023 Det må da være luksus for deg. Anonymkode: ee4f3...c42
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #20 Skrevet 1. juni 2023 Min kjæreste er - HELDIGVIS - veldig opptatt av all sex skal være gjensidig glede. Derfor var han i starten ikke så begeistret for at jeg sugde ham, fordi han var usikker på om jeg tente på det og bare gjorde det for hans del. Alt endret seg da jeg sa at han kunne fingre meg samtidig, og han merket hvor opphisset jeg ble av å suge ham. Siden da har han elsket det. Men alle liker det jo ikke uansett, og det må jo være helt i orden? Du liker vel ikke alt du heller? Anonymkode: 54bd9...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå