AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 I år var det barnefaren sin tur til å ha henne, besteforeldrene passet 5 åringen min dagen før 17 mai. Da meg og sambo hadde en liten fest den 16 mai. jeg har aldri vert sammen med barnefar, og vert mye krangling og tingrett og familie vern. Nå har sammerbeidet blitt bedre da. Men holder det proff. føltes litt rart at barnefar fikk spise hos mine foreldre og ble der vertfall i 2 timer😅 altså jeg synes er kjekt at mine foreldre er veldig imøte kommende, men holder med at barnefar henter barnet og drar på sitt. Tror barnefar er smulig sjalu på min nye samboer da han ville ut av det blå finne på ting med meg og barnet. Og kanskje prøver og komme godt overens med min far? Faren min elsker å snakke! Så fort noen kommer i godt samtale med han så ja😅 vet ikke føltes bare litt rart. Kanskje hyggelig for barnet? men trodde barnefaren hadde sine planer tidlig i 17 mai Anonymkode: 97911...99a
Populært innlegg Macro Skrevet 29. mai 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 29. mai 2023 Høres ut som en flott far. Som foreldre legger de fleste av oss opp dagen slik våre barn ønsker det. Ut ifra det du skriver tviler jeg sterkt på at han er sjalu. Tror mer du overvurderer din egen betydning. 64 1 3
bolla92 Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Det må da bare være kjempefint for alle om barnefar har et godt forhold til barnets besteforeldre? Helt supert for barnet hvertfall 39 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 Hva sa kjæresten din til det da? Anonymkode: e2cf5...69c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #6 Skrevet 30. mai 2023 Dette må du heve deg over og ikke bruke en kalori på. Så fint for barnet ditt, tenker jeg! Ikke få dette til å handle om deg og dine følelser, for det burde det virkelig ikke gjøre. Anonymkode: 5734a...491 19
mumrikk1 Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 Så utrolig fint at de kan gjøre det slikt. Vil tro barna setter pris på dette samarbeidet😊 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #8 Skrevet 30. mai 2023 Macro skrev (9 timer siden): Høres ut som en flott far. Som foreldre legger de fleste av oss opp dagen slik våre barn ønsker det. Ut ifra det du skriver tviler jeg sterkt på at han er sjalu. Tror mer du overvurderer din egen betydning. Ja, her er fedre alltid fantastiske uansett hva de gjør eller ikke gjør. Hver eneste lille fis blir applaudert. Tenk deg selv - hvordan kan en mann være en god far hvis man må gjennom krangler hos tingrett og familievernkontoret? Enda de aldri har vært sammen, altså ikke rukket noen alvorlige krangler innenfor husets fire vegger? Eksen og jeg hadde et opprivende brudd, men det eneste vi hadde av møter hos det offentlige, var den obligatoriske meglingen hos familievernkontoret (1 time). Anonymkode: 031db...e33 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #9 Skrevet 30. mai 2023 Macro skrev (9 timer siden): Høres ut som en flott far. Som foreldre legger de fleste av oss opp dagen slik våre barn ønsker det. Ut ifra det du skriver tviler jeg sterkt på at han er sjalu. Tror mer du overvurderer din egen betydning. Synes bare rart etter alt vi har vert gjennom og barnefar som snakket stygt om mine foreldre også på tingrett. At nå er det plutselig «ingenting har skjedd» tenker greit at dem prater. Men litt unødvending med 17 mai frokost da meg og samboer ikke engang fikk være med på det eller de hadde ikke tenkt å ha noe😅 Anonymkode: 97911...99a 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #10 Skrevet 30. mai 2023 mumrikk1 skrev (25 minutter siden): Så utrolig fint at de kan gjøre det slikt. Vil tro barna setter pris på dette samarbeidet😊 Joda besteforeldre kan også ha god sammerbeide med barnefar uten at å spise sammen og alt det trengs Anonymkode: 97911...99a 3
Vera Skrevet 30. mai 2023 #11 Skrevet 30. mai 2023 Jeg reagerer mest på at småbarnsforeldre har fest 16.mai.. 32 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #12 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Synes bare rart etter alt vi har vert gjennom og barnefar som snakket stygt om mine foreldre også på tingrett. At nå er det plutselig «ingenting har skjedd» tenker greit at dem prater. Men litt unødvending med 17 mai frokost da meg og samboer ikke engang fikk være med på det eller de hadde ikke tenkt å ha noe😅 Anonymkode: 97911...99a Men han kom jo innom for å hente barnet. Det er jo noe annet enn at de inviterte ham på besøk. Jeg synes dette hørtes fint ut jeg. Og konfliktdempende. Jeg tenker dine foreldre er voksne mennesker som vil det beste for sitt barnebarn . Anonymkode: e800a...131 11 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #13 Skrevet 30. mai 2023 Det var jo helt topp for barnet i alle fall å ha én forelder å spise 17. maifrokost med tenker jeg. Du hadde jo festet? Vær glad du har rause foreldre som evner å gi folk nye sjanser for et barn sin skyld. Anonymkode: a7318...4ad 10
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #14 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men han kom jo innom for å hente barnet. Det er jo noe annet enn at de inviterte ham på besøk. Jeg synes dette hørtes fint ut jeg. Og konfliktdempende. Jeg tenker dine foreldre er voksne mennesker som vil det beste for sitt barnebarn . Anonymkode: e800a...131 Konfliktdempende å kysse ræva på noen som har slengt dritt om dem i tingretten? Det skal da være måte på å være dørmatte. Anonymkode: 031db...e33 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #15 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Konfliktdempende å kysse ræva på noen som har slengt dritt om dem i tingretten? Det skal da være måte på å være dørmatte. Anonymkode: 031db...e33 Ehh.. barnet ditt var der og fikk spise frokost med far og besteforeldre på 17. mai. De var altså voksne folk som evnet å gi barnet en hyggelig start på nasjonaldagen. Anonymkode: a7318...4ad 23 2
Diskusjon69 Skrevet 30. mai 2023 #16 Skrevet 30. mai 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Synes bare rart etter alt vi har vert gjennom og barnefar som snakket stygt om mine foreldre også på tingrett. At nå er det plutselig «ingenting har skjedd» tenker greit at dem prater. Men litt unødvending med 17 mai frokost da meg og samboer ikke engang fikk være med på det eller de hadde ikke tenkt å ha noe😅 Anonymkode: 97911...99a Det kan jo tenkes at han har blitt litt mer voksen siden deres holdt på? at han faktisk nå prøver. Kan ikke si det samme om deg, som faktisk er ute å fester den 16 nå som du har et lite barn å ta deg av, men skyver barnet til dine foreldre, så du kan feste som om du enda var ung og dum. 8 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #17 Skrevet 30. mai 2023 Diskusjon69 skrev (19 minutter siden): Det kan jo tenkes at han har blitt litt mer voksen siden deres holdt på? at han faktisk nå prøver. Kan ikke si det samme om deg, som faktisk er ute å fester den 16 nå som du har et lite barn å ta deg av, men skyver barnet til dine foreldre, så du kan feste som om du enda var ung og dum. Ok hva er problemet? Man drakk seg heller ikke full 😂 Anonymkode: 97911...99a 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #18 Skrevet 30. mai 2023 Diskusjon69 skrev (25 minutter siden): Det kan jo tenkes at han har blitt litt mer voksen siden deres holdt på? at han faktisk nå prøver. Kan ikke si det samme om deg, som faktisk er ute å fester den 16 nå som du har et lite barn å ta deg av, men skyver barnet til dine foreldre, så du kan feste som om du enda var ung og dum. Så bare fordi man er en mor, skal man være med barnet sitt 24/7 til barnet er 18 år? De har jo ikke 50/50 med faren. Anonymkode: 031db...e33 2
Majer Skrevet 30. mai 2023 #19 Skrevet 30. mai 2023 (endret) Du valgte jo å pare deg med barnefar så tenker det er lurt at han integreres på en så god måte som mulig. Da sørger man for mildere overganger for barnet. Endret 30. mai 2023 av Majer 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #20 Skrevet 30. mai 2023 Majer skrev (1 minutt siden): Du valgte jo å pare deg med barnefar så tenker det er lurt at han integreres på en så god måte som mulig. Da sørger man for mildere overganger for barnet. Samtidig som hennes nye samboer utestenges? Problemet hennes er jo at foreldrene ga uttrykk for at de ikke skal ha noe sånn frokost med gjester, samtidig som de inviterte eksen på nettopp en slik frokost bak ryggen på henne. Jeg hadde ikke valgt eksen til barnet mitt, som har vært stygg mot både meg og barnet, foran barnet. Lojaliteten til foreldre bør ligge hos barna sine, med mindre det er snakk om unntakstilfeller. Anonymkode: 031db...e33 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå