AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Kan ikke lage andre retter enn havregrøt. Synes matlaging er utrolig kjedelig. Får sikkert snart mangelsykdommer da jeg ikke får i meg nok vitaminer. Til og med matkasser blir for vanskelig. Hvordan kan jeg bli intr i matlaging? Anonymkode: 296db...f85 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kan ikke lage andre retter enn havregrøt. Synes matlaging er utrolig kjedelig. Får sikkert snart mangelsykdommer da jeg ikke får i meg nok vitaminer. Til og med matkasser blir for vanskelig. Hvordan kan jeg bli intr i matlaging? Anonymkode: 296db...f85 Kan du teste ut oppskrifter på matprat under kategorien enkel? Anonymkode: 49a69...3f9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 Hva synes du smaker godt? Det er jo det beste å starte der. 😊 Anonymkode: b8245...388
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 Hvor tafatt går det an å bli... Anonymkode: 8bce2...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Kan ikke lage andre retter enn havregrøt. Synes matlaging er utrolig kjedelig. Får sikkert snart mangelsykdommer da jeg ikke får i meg nok vitaminer. Til og med matkasser blir for vanskelig. Hvordan kan jeg bli intr i matlaging? Anonymkode: 296db...f85 Lag mat til andre Lag mat du liker å spise Begynn helt enkelt, lage pizza eller taco eller fish and chips ol. Det gjør ingenting om man tar snarveier i starten, med ferdigdeig, ferdigsaus, poser osv. Finn deg 5 ting du klarer og liker å lage, også har du er godt utgangspunkt. Trenger ikke variere mer enn det. Jeg syntes du er flink som klarer lage havregrøt skikkelig fra bunnen - jeg bare svir melka i gryta hver gang. Så jeg lager havregrøt i mikroen 😆 Hvis du er bekymret for mangelsykdommer så kan du jo ta en sjekk hos lege, men mest sannsynlig er det ikke noe problem. Man må ikke spise masse forskjellige typer retter for å få i seg det nødvendige. Man kan spise det samme hver dag og allikevel være sunn og frisk. Havregrøt er jo sunt 👍 Anonymkode: ba598...ffc
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan ikke lage andre retter enn havregrøt. Synes matlaging er utrolig kjedelig. Får sikkert snart mangelsykdommer da jeg ikke får i meg nok vitaminer. Til og med matkasser blir for vanskelig. Hvordan kan jeg bli intr i matlaging? Anonymkode: 296db...f85 Bruk nettsiden matstart - den har instruksjoner beregnet på barn og ungdom - jeg har brukt den en del. Kunne ikke steke kjøttdeig en gang da jeg flytter ut. Anonymkode: c1f7e...624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå