AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Hvordan gikk du evt fram? For 7 år siden var jeg hos lege for å få vurdering om jeg kunne få dekt brystoperasjon pga svært ulik størrelse på brystene mine. Jeg fikk godkjent av legen, og var innom to forskjellige sykehus. Sykehuset lovte meg operasjon og at forstørrelse av brystene var det mest naturlige å gjøre ettersom det minste brystet var det jeg var aller minst fornøyd med. Under siste konsultasjon på sykehus nr 2 avslo de meg fordi de mente det gikk under kosmetisk kirurgi ettersom jeg ville forstørre de istedenfor å redusere størrelsen på ene brystet. Jeg var ung og tenkte ikke over at jeg muligens burde ha klagd. Nå ønsker jeg å forsøke igjen, da dette er et så ekstremt stort problem for meg. I tillegg har jeg masse brystvev under armhulene som gjør at jeg får gnagsår når jeg går/løper og blir svett, noe som også er en stor plage. Er det noen her som har vært i samme situasjon som kan komme med erfaringer? Anonymkode: c051a...8bc
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Jeg spurte fastlege om det var mulig med en slik operasjon og om han kunne søke for meg. Han sa ja med en gang. Forskjellige str på mine også. Han spurte om hva jeg tenkte om operasjon på Volvat og jeg sa gjerne, men det har jeg ikke råd til. Da sa han ok, da søker jeg deg inn og operasjonen er gratis. Jeg fikk gledes sjokk. 1 mnd etter var operasjonen over og jeg er strålende fornøyd. 12 år siden nå. Ei annen i min slekt fikk operasjon på Ski sykehus. Totalt mislykket. Har reportere på ett annet sykehus, fremdeles mislykket. Nå sparer hun til privat operasjon. Anonymkode: 85427...090
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 Takk for svar. Vil gjerne høre fleres erfaringer… Anonymkode: c051a...8bc
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Skrevet 2. juni 2023 Jeg fikk dekket brystreduksjon for snart 3 år siden. Jeg snakket først om det med fastlegen, og hun henviste meg til (offentlig) sykehus og etterhvert fikk jeg innkalling derfra, først til konsultasjon med kirurg og etterhvert til selve operasjonen. Det tok ganske lang tid fra jeg først tok det opp med fastlegen til jeg var ferdig operert, men det var verdt ventetiden og jeg er strålende fornøyd med resultatet. Jeg ville tatt det opp med fastlegen din igjen, jeg, hvis det er mulig for deg! Anonymkode: 79eea...5bf
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Fikk dekket brystreduksjon pga størrelse, men det blir ikke helt det du spør om. Anonymkode: 7b254...cca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå