AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Det er tilbud på grillet kylling,ungene elsker det,helst bare med pommes frites til,men jeg vil ha noe mer spennende. Tips? Anonymkode: 8fe8e...264
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Gulrøtter og andre grønnsaker med pommes frites krydder på som også kan dyppes i ketchup 😊 Anonymkode: 0abf5...b3a
Arkana Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 (endret) Jeg bruker det gjerne i en salat eller sandwich (ristet brød, aïoli eller majones, salat, tomat, stekt bacon og grillet kylling). Barna like det også godt og det hender vi har god kyllingsandwich (med oppskåret frukt og grønt til) som middag, særlig om sommeren når det er varmt og man ikke vil stå og lage mat. Endret 29. mai 2023 av Arkana 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Grillet kylling med en god salat og loff/brød med smør til. Anonymkode: ab6b7...f13 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 Jeg bruker det ofte når jeg lager couscous salat. Hiver couscousen oppi kokende vann med buljong, hvitløkspulver, litt tomatpuré og en dæsj olivenolje eller smør. Blander det med paprika, vårløk/purre, fetaost, fersk bladpersille og masse fersk sitronsaft. Anonymkode: 04b56...ccf 1 1
Besserwisser Skrevet 31. mai 2023 #6 Skrevet 31. mai 2023 (endret) Quesedilla med revet, grilla kylling er magisk! Omelett med vårløk, broccoli og kylling. Ost på toppen, og gjerne soltørka tomat og fetaost oppå der igjen. Bakt potet, med mais, små baconbiter, rømme/creme fresh og kylling. Nachos Ellers henger jeg meg på innlegget over om salat. Lag en frisk god salat, gjerne med mango av riv opp den grilla kyllingen. Ta gjerne avokado i salaten også. Endret 31. mai 2023 av Besserwisser La til en rett 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #7 Skrevet 31. mai 2023 Enig med de andre, og så synes jeg det er godt med Heinz Curry Mango Sauce til. Den finner du i de fleste matvarebutikker. Anonymkode: 13407...2a0
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #8 Skrevet 31. mai 2023 Bruker her å rive opp en hel grillet kylling og kutte opp grønnsaker jeg har (ofte typ paprika , brokkoli eller blomkål) og så koker jeg opp ris, deretter lager jeg en enkel karrisaus og blander alt sammen i en ildfast form med litt ost oppå. Ungene elsker det, og må innrømme jeg også gjør det selv om det høres merkelig ut Foreslår å utforske litt med å lage noe gryteretter eller ovnsretter, du kommer nok langt med ting du har i skap og kjøleskap fra før av 😄 Anonymkode: 7ed89...7d6
Taluno Skrevet 31. mai 2023 #9 Skrevet 31. mai 2023 Jeg bruker det mest til gryteretter og ovnsretter. Men: Wraps med revet kylling og salat Kyllingsalat Godt brød med pesto, revet kylling grønnsaker, gratineres i ovn Lage kyllingpålegg med karri Om du vil spise noe med ungene, så i stedet for pommesfries, lag ovnsbakte grønnsaksstaver, eller grill grønnsaker. Eller server med fløtegratinerte poteter og en god saus, og dampede grønnsaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå