AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Jeg forstår at det er ment som et kompliment, men kommentaren er så hjernedød! Tenker folk at det bare er søple-mennesker som er single? Anonymkode: fd73c...3ac 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Jeg pleier å svare at jeg har bedre ting å gjøre enn MENN 👍 Anonymkode: d6d3a...5a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg forstår at det er ment som et kompliment, men kommentaren er så hjernedød! Tenker folk at det bare er søple-mennesker som er single? Anonymkode: fd73c...3ac Jeg har sagt det til noen jeg synes "har alt" fordi de er fine gode og attraktive personer, og jeg virkelig ikke skjønner hvorfor er singel😅🤷♀️ Anonymkode: c6b5c...516 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har sagt det til noen jeg synes "har alt" fordi de er fine gode og attraktive personer, og jeg virkelig ikke skjønner hvorfor er singel😅🤷♀️ Anonymkode: c6b5c...516 Men da tar du utgangspunkt i at alle ønsker et forhold, eller at alle er emosjonelt klare for et forhold. Folk kan velge singellivet fordi de ikke har tid eller interesse av en kjæreste eller fordi de har problemer på innsiden som ingen andre ser som gjør at de sliter med nære relasjoner og det å binde seg. Anonymkode: d6d3a...5a8 4
Nowayback Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg forstår at det er ment som et kompliment, men kommentaren er så hjernedød! Tenker folk at det bare er søple-mennesker som er single? Anonymkode: fd73c...3ac Jeg fikk høre det av noen ungdommer for litt siden. Tok det som et kompliment, jeg. Men det er vel en konsensus i befolkningen at det å være i et forhold er idealet. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 29. mai 2023 #6 Skrevet 29. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg forstår at det er ment som et kompliment, men kommentaren er så hjernedød! Tenker folk at det bare er søple-mennesker som er single? Anonymkode: fd73c...3ac Det er ikke nødvendigvis alle ting som er verdt å "analysere", AB. Spesielt om man kun har "enten/eller-briller" på 😅 Endret 29. mai 2023 av AnonymBruker 42 1
Helene1982 Skrevet 29. mai 2023 #7 Skrevet 29. mai 2023 Jeg har gått i den fellen selv, og ønsket for andre enten det handler om utdanning eller hva man burde bruke tid og penger på. Det er logisk for de fleste å ta utgangspunkt i seg selv, men man kan og bør ikke velge for andre. Jeg gir av og til råd til venner og familie om å prøve å være singel etter et brudd, men singellivet er ikke for alle det heller. Det finnes mennesker som heller vil være sammen med en eller annen, i stedet for å være alene, og det må jeg akseptere. Jeg vil ha en partner om jeg finner en som passer meg, men jeg er ikke en halv person som "fortjener" en partner.
Blod Skrevet 29. mai 2023 #8 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sagt det til noen jeg synes "har alt" fordi de er fine gode og attraktive personer, og jeg virkelig ikke skjønner hvorfor er singel😅🤷♀️ Anonymkode: c6b5c...516 Hvorfor skjønner du ikke det? Man må jo ikke være i et forhold, man kan velge å være singel.
Bombasi Skrevet 29. mai 2023 #9 Skrevet 29. mai 2023 Har hørt den noen ganger, ja. 😄 Tar det utelukkende som et kompliment. Et godt et også. Liker det faktisk. Men et kompliment det er litt vanskelig å svare på. Blir vel noe ala "si det du" eller "det er trange datingtider for tiden" eller lignende vas 😁
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #10 Skrevet 29. mai 2023 Hvis kommentaren kommer fra en som prøver å sjekke deg, er den vel sånn innsmigrende, for å smiske litt.. Når den kommer fra andre er den ganske tankeløs, for det kan være masse grunner til at man er single. Kanskje nettopp kommet ut av et forhold, liker å være single, har ikke møtt den "rette", osv. Ingen har noe med hvorfor noen er single, selv om man kan lure på det for seg selv. Anonymkode: 99c94...d56
GrønnNellik68 Skrevet 30. mai 2023 #11 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg forstår at det er ment som et kompliment, men kommentaren er så hjernedød! Tenker folk at det bare er søple-mennesker som er single? Anonymkode: fd73c...3ac Den har jeg hørt mange ganger og. Det er vel for å prøve å sjarmere seg inn til ett ligg da for de er jo selvsagt ikke interessert sjøl i å ta deg av singlemarkedet ... er så patetisk.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #12 Skrevet 30. mai 2023 Jeg tar det som ett like stort kompliment som "du er så tynn" eller "hvorfor har du ikke barn?" Du har ikke peiling på hva jeg har gått igjennom, du har ikke piling på hvorvidt det er frivillig, og du har ikke peiling på hvor vondt en sånn kommentar kan være. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har sagt det til noen jeg synes "har alt" fordi de er fine gode og attraktive personer, og jeg virkelig ikke skjønner hvorfor er singel😅🤷♀️ Anonymkode: c6b5c...516 Er du da også forberedt på å høre hvordan eks har behandlet meg? Ikke spør hvorfor, hvis du ikke faktisk vil høre svaret. Anonymkode: 74867...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå