Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har født på Haugesund Sjukehus ?  Var det en god erfaring, og kan man få enerom ? 

Anonymkode: d3592...b05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødte på haugesund sykehus høsten 2021. Flott ny fødestue og flinke folk. De har enerom der. Den nye avdelingen var nyåpnet når jeg fødte, og seff traff jeg på en dag der alle tydeligvis skulle føde🙈For det var fult på barsel. Måtte sove inne på føderommet første natten(fødte sent på kvelden). Fikk så enerom i den gamle avdelingen.

jordmødrene var flinke! Fødestuen var flott og hadde fin utsikt over karmsundet. Måtte syes, og denne gangen kjente jeg ingenting etterpå! Jordmoren tok seg god tid til opplæring av student, og de gjorde da en grundig jobb! ☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme :)

Anonymkode: f20bc...0a7

Skrevet (endret)

Her står en del både gammelt og nytt

Endret av t0nje
Skrevet

Jeg fødte der i februar, og de har enerom ja (be om familierom). Men der får du ikke like mye oppfølging som på barsel, så ville ikke valgt det hvis det er første barnet.

Kjekke folk som jobber der, men hvis det er travelt må du ringe på hjelp hvis du trenger det, for da har de ikke tid til å komme innom hele tiden.

Ellers er det bra fasiliteter 😊 Jeg var fornøyd!

AnonymBruker
Skrevet

Fødte i februar jeg også, har bare gode ord å komme med om både føden og barseltiden. Flinke, trivelige og hjelpsomme folk som jobber der. Som førstegangsmor var alt veldig overveldende. Men følte meg såå godt tatt vare på gjennom hele prosessen. Syns nesten det var trist å tenke på at jeg ikke skulle se dem igjen da jeg dro derfra 🥹😂

Anonymkode: f4ad3...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...