Gå til innhold

går det an å føle seg hel uten penetrering?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er en kvinne som ikke føler meg hel uten å ha blitt penetrert. Men nå vil jeg slutte med det. Noen ideer til hvordan? 

Anonymkode: 17451...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg er en kvinne som ikke føler meg hel uten å ha blitt penetrert. Men nå vil jeg slutte med det. Noen ideer til hvordan? 

Hvorfor vil du slutte med noe som gir en god følelse?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette er skrevet av en mann, antar jeg ? :klo: 

Anonymkode: d324f...2da

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (11 minutter siden):

Hvorfor vil du slutte med noe som gir en god følelse?

fordi jeg vil la vaginaen min være i fred frem til jeg får en kjæreste som elsker meg

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

as if 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

fordi jeg vil la vaginaen min være i fred frem til jeg får en kjæreste som elsker meg

Bare vær klar over at betingelsesløs kjærlighet ikke finnes. En eventuell kjæreste vil nok ha visse forventninger til et forhold. Når disse oppfylles kan det i noen tilfeller oppstå kjærlighet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig. Tråd med ledende spørsmål. 

Anonymkode: a8bdb...a84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

jeg er en kvinne som ikke føler meg hel uten å ha blitt penetrert. 

Jeg er kvinne. Kan leve fint resten av livet uten å bli «penetrert».

Det er jo så mye annet ved sex som er bedre en å bli «penetrert»😊. Selve samleiet/penetreringen er ærlig talt mest for han sin del.

Anonymkode: d47e5...649

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (7 minutter siden):

Bare vær klar over at betingelsesløs kjærlighet ikke finnes. En eventuell kjæreste vil nok ha visse forventninger til et forhold. Når disse oppfylles kan det i noen tilfeller oppstå kjærlighet.

Du må ha hatt en kynisk oppvekst. 

TS: det finnes, men mulig du må høyne kravene og lete litt ;)

Anonymkode: 4d4c4...b9a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kan du ikke penetrere deg selv?
Hvorfor denne trangen til å spare vaginaen din til en fremtidig mann? Selvgjort er velgjort, så penetrer i vei mens du venter. Selvpining er i hvertfall ikke bra for verken sexlivet eller følelseslivet.

Anonymkode: 5823e...ff4

• Nyttig 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må ha hatt en kynisk oppvekst. 

TS: det finnes, men mulig du må høyne kravene og lete litt ;)

Har levd litt lenger en bare oppveksten, opplevd kjærlighet oppstå, og kjærlighet dø. Ikke så rart, egentlig siden "kjærlighet" er kjemiske prosesser i hjernen , og lite annet. Har forresten aldri sett enhjørninger heller, selv etter hundrevis av timer med kikkert under jakta 😉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (2 minutter siden):

Har levd litt lenger en bare oppveksten, opplevd kjærlighet oppstå, og kjærlighet dø. Ikke så rart, egentlig siden "kjærlighet" er kjemiske prosesser i hjernen , og lite annet. Har forresten aldri sett enhjørninger heller, selv etter hundrevis av timer med kikkert under jakta 😉

Da har du gått glipp av noe elementært. Ikke gi opp helt ennå.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

100% 

😂

Anonymkode: 62a4d...8ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan du ikke penetrere deg selv?
Hvorfor denne trangen til å spare vaginaen din til en fremtidig mann? Selvgjort er velgjort, så penetrer i vei mens du venter. Selvpining er i hvertfall ikke bra for verken sexlivet eller følelseslivet.

Anonymkode: 5823e...ff4

jeg gjør det på meg selv, men jeg vil slutte med det. Ikke si hva jeg skal gjøre. Det er min kropp 

Gjest Sigarett
Skrevet (endret)

Når jeg elsker veldig intenst trenger jeg å bli penetrert til slutt. Kan kjenne på en tomhet når det mangler over en periode, feks ved et avstandsforhold. Savnet etter akkurat den biten vokser seg da opp, som en ekstrem trang. Ikke at jeg ikke føler meg hel, men det kjennes ut som at kjærligheten ikke føles hel ut på en måte. 

Endret av Sigarett
AnonymBruker
Skrevet
Sigarett skrev (1 minutt siden):

Når jeg elsker veldig intenst trenger jeg å bli penetrert til slutt. Kan kjenne på en tomhet når det mangler over en periode, feks ved et avstandsforhold. Savnet etter akkurat den biten bokser seg da opp, som en ekstrem trang. Ikke at jeg ikke føler meg hel, men det kjennes ut som at kjærligheten ikke føles hel ut på en måte. 

takk! Det er sånn jeg føler det. Går det vekk når du ikke har avstandsforhold og et vanlig forhold i stedet? 

Gjest Sigarett
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

takk! Det er sånn jeg føler det. Går det vekk når du ikke har avstandsforhold og et vanlig forhold i stedet? 

Når man er flink til å ha et seksuelt samliv som handler om langt mer enn bare penetrering kan jo trangen bygges opp da også. Man kan jo elske så intenst at den eneste forløsningen på det er å være så nær hverandre som over hodet mulig. Der ingen millimeter skiller. 

Ang avstandsforhold var det mest en referanse som var tydelig for meg fordi jeg har vært det over en tid nå, og derfor lett kunne kjenne igjen det du beskriver. 

AnonymBruker
Skrevet
Sigarett skrev (12 minutter siden):

Når man er flink til å ha et seksuelt samliv som handler om langt mer enn bare penetrering kan jo trangen bygges opp da også. Man kan jo elske så intenst at den eneste forløsningen på det er å være så nær hverandre som over hodet mulig. Der ingen millimeter skiller. 

Ang avstandsforhold var det mest en referanse som var tydelig for meg fordi jeg har vært det over en tid nå, og derfor lett kunne kjenne igjen det du beskriver. 

men noen tips til å bli kvitt følelsen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

mener du at du aldri har opplevd dette siden du ikke føler deg hel?

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (7 minutter siden):

mener du at du aldri har opplevd dette siden du ikke føler deg hel?

hæ? Jeg har opplevd penetrering? eller mener du å føle meg hel? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...