Gå til innhold

Hva regnes som "vill"/kinky sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler kanskje jeg og min samboer (dame og mann) har det, men vet ikke helt. Kanskje vi er kjedeligere enn vi tror? Begge bruker ofte butt plug, vi rimmer hverandre, har anal, bruker litt håndjern, undertøy, ect. Veksler mye på stillinger. Jeg liker å eksperimentere, og kunne tenke meg og prøve forskjellig når det gjelder S&M.

Lurer på hva dere tenker er vill, kinky, dirty... you name it... sex???

Anonymkode: c36b3...0b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vill/kinky sex er vel egentlig merkelapper jeg føler folk som ikke klarer å slippe seg løs stempler sex utenom "normalen".

Vi har helt sikkert det som vil klassifiseres som kinky sex, men det er trygt innenfor våre rammer.

Anonymkode: e74e3...cac

AnonymBruker
Skrevet

Høres temmelig kinky pluss ut det der spør du meg 

Anonymkode: 0a87f...5fc

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som vill og kinky sex, noen tingene du lister opp er utenfor min konfortsone (aldri verden om jeg slikker mannen i rompa). 

Mannen og jeg varierer litt, men har for det meste "normal sex". Vi varierer inn i mellom med:

-oral sex 

-ulike stillinger 

-massasje 

-anal sex 

-butt plug 

-diverse vibratorer 

Jeg er nok den som er mest kjedelig i forholdet, stort sett mannen som tar initiativ til nye ting. Jeg liker egentlig best øm sex i skje når han holder rundt meg med stearinlys på soverommet 🥰

Anonymkode: 34b0e...bf5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg føler kanskje jeg og min samboer (dame og mann) har det, men vet ikke helt. Kanskje vi er kjedeligere enn vi tror? Begge bruker ofte butt plug, vi rimmer hverandre, har anal, bruker litt håndjern, undertøy, ect. Veksler mye på stillinger. Jeg liker å eksperimentere, og kunne tenke meg og prøve forskjellig når det gjelder S&M.

Det hørtes jo ut som om dere koser dere, utenfor "A4"-rammene...

Anonymkode: eef28...9ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Alt det du nevnte i innlegget ditt.

Jeg er med årene blitt særdeles «vanilje» i preferansene. All mulig bondage, anal, rimming osv osv orker jeg ikke mer.

Bare partner vil bytte stilling, så syntes jeg det holder massevis😂

Anonymkode: 352a2...240

Skrevet

Det er ikke det at jeg ikke tør slippe meg løs. Det bare frister ikke. Vanilje er helt topp. Det informerer jeg om før sex blir aktuelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...