AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Barnefar hakker på meg og snakker til meg som om jeg skulle vært dum! Han er bedreviter i alt! Kjenner det irriterer meg. Han er også sånn at barnehagen har en tendens til å kle på ungene for mye, fordi det skjedde der hans andre sønn gikk. Han har aldri henta jenteungen i barnehagen her da han bor 3 timer unna.. han «vet» alt og best om alt og tror ikke jeg kjøper datteren vår gode klær og sko, og det har hun absolutt! Han hadde kjøpt nye sko i helgen fordi hun hadde på noen sko fra h&m, men hun har også mange par gode merkesko, og sier «kunne ikke dy meg, hun må ha gode sko». Han snakker også drit om meg til sine foreldre, akkurat som at jeg ikke gir jenteungen det hun trenger. Hva gjør jeg her? Er lei Anonymkode: 60bfc...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Burde ikke fått barn med en narsissist. Anonymkode: 6a205...575 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Gro deg en ryggrad og litt hard hud. Sett grenser og innse at det han sier ikke definerer deg. Anonymkode: d42cb...eae 2
Andro Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Tenker at du ikke skal svare på anklager og utbrudd, være kald, og kun forholde deg til praktiske beskjeder. Ikke vis ham noen følelser i alle fall. Han her er ute etter drama, og det unner du ham ikke. 1 1
Gjest Warrior Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 Ignorere det? Hvis han ser du reagerer kommer han i alle fall ikke til å slutte. At han kjøper nye sko til sin egen datter er da helt normalt. Han er tross alt faren og fedre kjøper det de vil til egne barn akkurat som mødrene gjør.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #6 Skrevet 29. mai 2023 Warrior skrev (7 minutter siden): Ignorere det? Hvis han ser du reagerer kommer han i alle fall ikke til å slutte. At han kjøper nye sko til sin egen datter er da helt normalt. Han er tross alt faren og fedre kjøper det de vil til egne barn akkurat som mødrene gjør. Det er jo måten det ble sagt på da, og at han leverte skoene til mor. Anonymkode: 60bfc...1e5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #7 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo måten det ble sagt på da, og at han leverte skoene til mor. Anonymkode: 60bfc...1e5 Ja, men det er likevel bare å ignorere det og være glad for at man ikke må leve med vedkommende. Anonymkode: e4cdf...270 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå