AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Jeg har vært ute i hagen (med en del skog) i flere timer i dag. Ser jeg har 4 bitt på ene leggen. Etterhverandre i ca 20 cm. Jeg hadde på sokker og bukser med tett strikk. Klarer de virkelig å krype mellom klær? Det rare er at jeg fikk to bitt for noen uker siden etter skogstur. Vi har ikke veggedyr eller flått her, så det er ikke det. I tunge stunder må jeg huske at loppene elsker meg. Kun meg, i vår familie 😕 Anonymkode: 42649...4dd
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Hva slags bukser er det? Jeg hadde på meg svart shorts i glatt tightsstoff, og fikk seks svææære kleggstikk på rumpa. De tiltrekkes visst av sånne type klær. Anonymkode: 94cd3...b58
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Hva slags bukser er det? Jeg hadde på meg svart shorts i glatt tightsstoff, og fikk seks svææære kleggstikk på rumpa. De tiltrekkes visst av sånne type klær. Anonymkode: 94cd3...b58 Turbukser med tett strikk nederst på beinet. Tjukt stoff og for som ingen klarer å bite/stikke i gjennom Bor langt i nord, så kleggen tør ikke ut enda 😅 Anonymkode: 42649...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå