Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venter nr 2. Med første lakk jeg ikke en dråpe. Fullammet i 11 måneder. 

Kjøpte ammeinnlegg sist, som jeg endte opp med å kaste. Kjøpte flere i ull også som har forsvunnet under flytting.

Får man evnt noen ammeinnlegg på sykehuset?

Noen som ikke lakk i det hele tatt med nr 1, men som gjorde det med nr 2 (eller 3) ?

Anonymkode: cd281...259

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avvent med det. Det får man jo kjøpt på matbutikken ved behov 

Anonymkode: 828f8...d30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Venter nr 2. Med første lakk jeg ikke en dråpe. Fullammet i 11 måneder. 

Kjøpte ammeinnlegg sist, som jeg endte opp med å kaste. Kjøpte flere i ull også som har forsvunnet under flytting.

Får man evnt noen ammeinnlegg på sykehuset?

Noen som ikke lakk i det hele tatt med nr 1, men som gjorde det med nr 2 (eller 3) ?

Anonymkode: cd281...259

Lekker ikke. Men bruker engangs ammeinnlegg med purelan på. Ved å holde brystvorta fuktig/smurt så unngår man å bli sår og tørr.

Anonymkode: 4b765...47d

Skrevet

Du får en pakke engangs i den gratispakken fra Kiwi, du kan jo evt bare bruke de inntil videre om du skulle få behov? 😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel få som lekker de første dagene, tar jo litt tid før produksjonen bygger seg opp. Om du bestiller sånn babypakke på rema så følger det med ammeinnlegg. 

Anonymkode: f3e37...55f

Skrevet

Helt babypakke hos Rema 1000, Kiwi og Apotek1. Jeg henta ifjor og Rema 1000 har i dems babypakke. Jeg fikk også i babyshower. 

Endte kun opp med å bruke sånne man vasker og kan bruke igjen for syns det var ubehagelig med sånne engangs. 

AnonymBruker
Skrevet

Lakk svært lite med både nummer 1 og 2, og brukte ikke så mye mer enn gratispakkene. Brukte litt innlegg i begynnelsen av ammeperiodene da, før melkeproduksjonen regulerte seg. Ble av og til litt gris fra brystet babyen ikke diet fra under utdrivningen.

Anonymkode: ae9f7...a01

AnonymBruker
Skrevet

Bruk ammeinnlegg av ull for å beskytte deg mot brystbetennelse. Du trenger ikke å lekke melk for å få det.

Anonymkode: e42f1...0dc

Skrevet

Jeg kommer ikke til å kjøpe med neste, har 2 pakker stående fra forrige barn som jeg fikk i sånne babybox’er.

Det er mange steder du kan få gratis babybox, og flere av de inneholder ammeinnlegg. Så det er jo en mulighet å få tak på en av de, også ser du bare om du bruker de eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ammet begge to mye og hadde aldri bruk for det. Kjøpte dyre innlegg i ull, helt bortkastet. 

Anonymkode: 6b83c...691

AnonymBruker
Skrevet

Lakk aldri med nr en, lakk som en sil med nr to. Men som de sier over her; du får ammeinnlegg overalt. Kjøp det når du eventuelt trenger det!

Anonymkode: 16430...796

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lekket siden uke 25😂 man er forskjellig😉 koster 20-30kr på matbutikken, så skjønner ikke helt hvorfor du gjør det til en større greie enn det før du vet…

Anonymkode: f47df...788

Skrevet

Alltid vært et must hos meg men alltid brukt i ull som jeg har vasket. De engangs satte seg fast i puppen og gjorde vondt å rive av :( 

AnonymBruker
Skrevet

Fullammer i 11 mnd? Trudde ikke det var mulig eller anbefalt. 

Anonymkode: 19d46...f62

AnonymBruker
Skrevet

Trenger nok ikke det på sykehuset uansett 

Anonymkode: 046d9...244

AnonymBruker
Skrevet

Lakk aldri med nr 1 og gjorde det heller ikke med nr 2 :) Så kjøpte ingen engangs, men hadde sånne ammeinnlegg i ull :) 

Anonymkode: 962e0...2dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte noen relativt dyre i bambus siden jeg hadde hørt at engangs er unehagelige. De funka dårlig - fanget ikke opp all lekksjen og var dårlig passform for meg. Etterhvert lakk jeg ikke mer heller så angrer på at jeg ikke bare kjøpte engangs i perioden hvor jeg hadde bruk for dem. Men har fortsatt ikke prøvd engangs da..

Anonymkode: 607e7...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...