Floranda Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Dere som nylig har født på kvinneklinikken i Bergen, hadde dere med egne klær til baby for oppholdet? Hvor mange dager skal en da eventuelt pakke for?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Vi tok med ull-lue som vi tok på baby rett etter at han ble født. Utenom det brukte vi bodyer, jakker og tepper de har der. Tok på egne klær da vi dro hjem. Lykke til med alt Jeg hadde en god opplevelse på kk. Anonymkode: 4c7c2...01f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Jeg hadde med egne klær. Så koselig å kle på med egne klær. Nr 1 hadde nye og nr 2 ble kledd i storebrors gamle 😍 Anonymkode: 4d495...601
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Jeg fikk ikke noe beskjed om at de hadde klær til baby der. Ingen ga oss noe beskjed. Men, vi var der også nå det var ganske hektisk så kanskje ikke de hadde tid til å ivareta oss sikkelig på det området. Men vi hadde heldigvis med eget. Hadde vel 2 pysjer og 2-3 sett med body/bukse/sokker. Holdte i massevis da vi ikke ble der lenge. Anonymkode: 5c430...f3e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 Vi tok med 3 pysj, 3 body og strømpebukser. Brukte kun en pysj og hentesettet, dro hjem dagen etter. Baby fikk på omslagsbody (fikk der) etter fødsel og ble svøpt i teppe. Vi tok på pyjamas til natten. Men egentlig er ikke mye klær nødvendig. Baby har godt av mye hud til hud. Men man vet jo aldri hvor lenge man blir. Anonymkode: 5e393...345
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #6 Skrevet 30. mai 2023 Vi hadde ikke med klær med førstemann, og angret på det. Kjortlene vi fikk der var stive og ekle og upraktiske. Med andremann hadde vi med tre-fire bodyer og bukser og sokker. Babyen bare sov i body, gadd ikke styre med pysj. Hadde en ull-dress til hjemreise, tillegg til pledd til bilen. Anonymkode: 85c17...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå