Gjest Huldali Skrevet 8. januar 2006 #1 Skrevet 8. januar 2006 Hvis man ikke har noe fett på magen, vil den da bli automatisk flat? Lurer litt på vi alle har sterke nok magemuskler for å få en flat mage (uten å måtte trene), så sant vi ikke har noe fett på den. Eller er det slik at uansett hvor lite fett man har på magen, så må den i mange tilfeller trenes for å bli flat? Noen som vet? Venter i spenning
Gjest Mito24 Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 Ja, den vil bli flat for de aller, aller fleste.
Sillcat Skrevet 11. januar 2006 #3 Skrevet 11. januar 2006 Alle mennesker har faktisk sixpack eller abdominus rectus under fettet.
Gjest ung23 Skrevet 11. januar 2006 #4 Skrevet 11. januar 2006 jeg har alltid hatt litt "fett" på magen. uansett om jeg trente hver dag - som lita/tenåring eller nå som 23-åring og slank.. det er endel som aldri blir flat hos meg har spurt lege og fysioterapaut men de sier bare at "jeg er så fin så..." og at jeg er stram... Men det blir nok feil å si at alle kan få flat mage... ifht bmi ligger jeg på 19-20 for tiden
blaise Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Hei. Flat mage kan være så mangt da. Det har også betydning hvordan kroppsholdning du har. Hvis du trener mage og rygg og får en "stolt holdning" har du kommet langt på vei til få vist frem mage musklene. Med riktig trening av mage og rygg. Og selvfølgelig sunn mat,er de veldefinerte magemusklene ikke langt unna. Men den såkalte "six packen" er ikke spesielt pen. Da kan man fort se ut som en skinnmager høne. Det er faktisk sunt for oss jenter å ha "litt" fett på magen. Det viktigste er at mage musklene er sterke.
Gjest Ananas Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/01/10/454273.html
Gjest Mito24 Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/01/10/454273.html ← Disse 'rådene' er så latterlige at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det er like før jeg begynner å gnage på tastaturet.
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2006 #8 Skrevet 17. januar 2006 Disse 'rådene' er så latterlige at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det er like før jeg begynner å gnage på tastaturet. ← Hva anbefaler du da?
Gjest Ananas Skrevet 17. januar 2006 #9 Skrevet 17. januar 2006 ... likevel så bruker du tid på å lese dem *latter*.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå