ArielSofie Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Singel kvinne på 39 år. Jeg har flere forhold bak meg, men har vært singel de siste 12 årene. Jeg har mye bra i livet mitt, men om jeg er helt ærlig så savner jeg en mann og å få oppleve gjensidig kjærlighet. Kan noen se om det dukker opp en mann, og eventuelt om jeg må være tolmodig og vente lenge? Er det noen tegn som kan vise meg om jeg er på rett vei? Eller bør jeg heller satse videre på de andre områdene i livet mitt for å skape et så godt liv som mulig? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 ArielSofie skrev (3 timer siden): Singel kvinne på 39 år. Jeg har flere forhold bak meg, men har vært singel de siste 12 årene. Jeg har mye bra i livet mitt, men om jeg er helt ærlig så savner jeg en mann og å få oppleve gjensidig kjærlighet. Kan noen se om det dukker opp en mann, og eventuelt om jeg må være tolmodig og vente lenge? Er det noen tegn som kan vise meg om jeg er på rett vei? Eller bør jeg heller satse videre på de andre områdene i livet mitt for å skape et så godt liv som mulig? Jeg får opp at ditt spørsmål ikke er det mest relevante. Det du må meditere over er «hva er det i meg som blokkerer for at jeg møter en mann?». Altså slutte å behandle det som noe ytre som skal skje deg og begynne å behandle det som et spørsmål om din egen utvikling/blokkering. En bra mann vil komme som et resultat av ditt indre arbeid. Anonymkode: f7a34...7e3 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Du vil møte kjærligheten i løpet av ett år. Anonymkode: b76a3...d99
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Jeg lurer på det samme som ts, kan noen lese meg også? ❤️ Er i midten av 40-årene, og har vært singel i 5 år. Var i et forhold i 3 år, som ikke var riktig for meg. Tidligere var jeg i et forhold i et års tid, men det var tidlig i 20-årene. Singel store deler av livet, altså. Håper fortsatt på et forhold som er bra for meg, og langvarig❤️ Anonymkode: 1dbbd...3c2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får opp at ditt spørsmål ikke er det mest relevante. Det du må meditere over er «hva er det i meg som blokkerer for at jeg møter en mann?». Altså slutte å behandle det som noe ytre som skal skje deg og begynne å behandle det som et spørsmål om din egen utvikling/blokkering. En bra mann vil komme som et resultat av ditt indre arbeid. Anonymkode: f7a34...7e3 Dette! Anonymkode: bba6f...2a1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #6 Skrevet 29. mai 2023 Jeg er intuitiv, men ser ikke slike ting, da alt avhenger av hvordan du lever. Om du lærer å elske deg selv og være genuint fornøyd med livet fra før, så vil de stå i kø. Det er også viktig å lage rom for en person til i livet. Har du enkeltseng, kjøp dobbeltseng, og re opp til to. Det handler mye om å utgi en energi om at du er tilfreds og har plass til en mann i livet, men ikke på en desperat «trenger at noen elsker meg nå»-måte. Anonymkode: 88dc3...03d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg lurer på det samme som ts, kan noen lese meg også? ❤️ Er i midten av 40-årene, og har vært singel i 5 år. Var i et forhold i 3 år, som ikke var riktig for meg. Tidligere var jeg i et forhold i et års tid, men det var tidlig i 20-årene. Singel store deler av livet, altså. Håper fortsatt på et forhold som er bra for meg, og langvarig❤️ Anonymkode: 1dbbd...3c2 Det samme gjelder deg som for TS: du må spørre deg selv hva det er i deg som blokkerer for å møte en partner. Å sitte og vente på at noe kommer utenfra er ikke veien å gå. Det kommer når du er klar - dvs når du har løst opp i det som er INNI deg som nå blokkerer for det. Anonymkode: f7a34...7e3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #8 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg lurer på det samme som ts, kan noen lese meg også? ❤️ Er i midten av 40-årene, og har vært singel i 5 år. Var i et forhold i 3 år, som ikke var riktig for meg. Tidligere var jeg i et forhold i et års tid, men det var tidlig i 20-årene. Singel store deler av livet, altså. Håper fortsatt på et forhold som er bra for meg, og langvarig❤️ Anonymkode: 1dbbd...3c2 Beklager, jeg får ikke opp noe om deg. Anonymkode: b76a3...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå