AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Skal overhode ikke klage, jeg er tross alt heldig. Men jeg er så lei av husvask og skift av sengeklær og den evige vasken av klær.. vi har hund i full røystetillegg også. Bare et lite hjertesukk når jeg tar meg en liten pause her.. har vasket 1/3 soverom nå.. men ellers har jeg det bra.. Anonymkode: 310a6...0b0 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Ikke la hunden gå inn på soverommet og ikke vask sengetøy med mindre det faktisk trengs? Anonymkode: d4e35...a64 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Robotstøvsuger! Et must hvis du har hund eller barn! Jeg gikk fra å støvsuge hver dag til aldri😅 (bortsett fra når sofaen trenger en runde under putene, bruker da kun håndstøvsuger). Slipper unna med å gå over med jif våtmopp en gang i uka/annenhver uke. Anonymkode: e791f...06c
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 Støtter tipset om robotstøvsuger. Da får du tatt det groveste i hverdagen. Så kan du heller støvsuge listene 1 gang i uken om du vil det. Jeg føler også til tider at jeg drukner i husarbeid. Prøver å vaske mindre klær men det er et ansvarsområde i husholdningen som krever vanvittig mye tid. Jeg skjønner ikke de som sier klesvask er så enkelt, mtp alt det fører med seg: planlegging, sortering, henge opp til tørk om man ikke bruker trommel, bretting, uttak av klær som er for små eller ødelagte, sjekke at det er nok vaskemiddel, at vaskemaskin og tørketrommel fungerer som de skal og vedlikehold av disse, osv osv…. Anonymkode: 02224...1d0
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #6 Skrevet 29. mai 2023 Nå har ikke vi hund, men soverommet blir kanskje vasket en gang i året. Ellers bruker jeg robotstoevsuger, noen ganger med mopp. Anonymkode: 1e0b4...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå