AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Ufff føler meg litt lei 😕 på en måte, det er sikkert ikke noe personlig da men. jeg fikk mitt første barn for 2 år siden, da fant jeg ut at det var min søster som planla og fiksa ting til min babyshower sammen med min mor. Så klart var bestevenninna mi der! Men jeg fikk noe av alle utenom henne🙈 nå er hun gravid også og fikset babyshower hos seg selv til en av hennes bestevenninne.. jeg vet jeg ikke har noe å si til dette men føler meg litt skuffet 😕 at hun lagte og fikset alt opp til den ene bestevenninna si men ikke til meg 😕 må ærlig si at jeg ikke vil fikse når hennes tur til å ha babyshower. uff.. hvordan hadde dere følt det? Anonymkode: 11db3...c83
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Hun har en bestevenninne, og det er jo ikke det? nei, det blir vel bestevenninna hennes som fikser tilbake for henne? Anonymkode: 24af0...160
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Hele babyshowergreia er noe kleint tull. Anonymkode: c0422...c1f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Fikset din søster dette fordi venninen din ikke orket? Eller fikset din søster det helt i siste liten? Eller var det søsteren din som startet planlegge og din venninne som ikke overkjørte henne? Jeg har to bestevenninner. Til hun ene var jeg med å ordne en stor bursdag. Til hun andre var jeg kun gjest i selskapet. Ganske enkelt fordi jeg ikke hadde anledning til å arrangere noe til sistnevnte. Jeg har ikke like mye tid eller overskudd til enhver tid, og noen ganger må jeg si nei til å arrangere f.els bursdager eller andre anledninger. Anonymkode: 26c5e...415
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 Virker som hun kanskje tar deg litt for gitt? Du er der hele tiden, mens andre venninner må hun «jobbe» mer for å holde seg innenfor med? Skjønner du er lei deg. Anonymkode: c9e53...649
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #6 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hele babyshowergreia er noe kleint tull. Anonymkode: c0422...c1f Hva du synes om konseptet BS er ikke relevant til tråden til ts Anonymkode: c9e53...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå