AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Skal prøve å forklare så konkret som mulig. Har ei barndomsvenninne som har gått igjennom en del tøffe ting i sitt liv det siste halvåret. Jeg har ikke hatt så veldig kontakt med henne de siste årene, utenom et par ganger i året over en kaffe. Har også stilt opp å møtt henne ett par ganger siste halvåret. Hun har tatt avstand fra meg mange år før, og jeg har ønsket mer kontakt enn omvendt. Men har forsonet meg med at vi møtes av og til. Uansett jeg har sendt henne melding på messenger på fb før, med hjerte og hyggelige ord. Da har jeg alltid fått en hyggelig takk ♥️ tilbake osv. Så sendte jeg melding her i går kveld, og skrev følgende: Bare innom for å ønske deg en fin uke. Tenker på deg. Glad i deg. Hva får jeg tilbake? Takk i like måte 😅 Er det bare meg eller var dette litt uhøflig? Føler hun bare flirer og ikke bryr seg. Anonymkode: be14a...61a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Nei det var et helt vanlig hyggelig svar. Du overreagerer Anonymkode: 5a4bb...096 12 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal prøve å forklare så konkret som mulig. Har ei barndomsvenninne som har gått igjennom en del tøffe ting i sitt liv det siste halvåret. Jeg har ikke hatt så veldig kontakt med henne de siste årene, utenom et par ganger i året over en kaffe. Har også stilt opp å møtt henne ett par ganger siste halvåret. Hun har tatt avstand fra meg mange år før, og jeg har ønsket mer kontakt enn omvendt. Men har forsonet meg med at vi møtes av og til. Uansett jeg har sendt henne melding på messenger på fb før, med hjerte og hyggelige ord. Da har jeg alltid fått en hyggelig takk ♥️ tilbake osv. Så sendte jeg melding her i går kveld, og skrev følgende: Bare innom for å ønske deg en fin uke. Tenker på deg. Glad i deg. Hva får jeg tilbake? Takk i like måte 😅 Er det bare meg eller var dette litt uhøflig? Føler hun bare flirer og ikke bryr seg. Anonymkode: be14a...61a Det er vel ikke normalt å flire av en slik hyggelig melding? Jeg reagerer. Jeg må innrømme det. Ts Anonymkode: be14a...61a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det var et helt vanlig hyggelig svar. Du overreagerer Anonymkode: 5a4bb...096 Takk i like måte med emoji ler som du gråter. Hyggelig? Veldig spesielt ts Anonymkode: be14a...61a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke normalt å flire av en slik hyggelig melding? Jeg reagerer. Jeg må innrømme det. Ts Anonymkode: be14a...61a Syns ikke hun flirer av den, smiletegnet kan likegjerne bety at hun har en stressende uke og svetter i pannen og prøver å gjøre det beste ut av det, Eller at du er litt for klengete med alle disse hjertene og glad i deg greiene siden du pleier å sende hun sånt ofte og hun ikke er like interessert tilbake Anonymkode: 5a4bb...096 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #6 Skrevet 29. mai 2023 Kanskje hun ikke veit hva smileyen betyr. Det gjør ikke du heller 😜 Anonymkode: 1bd8e...627 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #7 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk i like måte med emoji ler som du gråter. Hyggelig? Veldig spesielt ts Anonymkode: be14a...61a Det er forskjell på 😅 og 😂. Den siste hadde vært le emoji som ler så tårene spruter, det hadde vært frekt. Men det var ikke den hun sendte. 😅 Betyr smil og glede, men litt stressa/klein Anonymkode: 5a4bb...096 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #8 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns ikke hun flirer av den, smiletegnet kan likegjerne bety at hun har en stressende uke og svetter i pannen og prøver å gjøre det beste ut av det, Eller at du er litt for klengete med alle disse hjertene og glad i deg greiene siden du pleier å sende hun sånt ofte og hun ikke er like interessert tilbake Anonymkode: 5a4bb...096 Har ikke sendt de ofte en gang i blandt. Kansje to ganger før. Med tanke på det hun går igjennom så er det helt normalt. Og det trenger jeg ikke å gå innpå her. Ts Anonymkode: be14a...61a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #9 Skrevet 29. mai 2023 Jeg går igjennom en sinnssvak livskrise nå, og kan helt fint finne på å svare sånn. Det er fordi jeg er helt ødelagt. Mest av alt vil jeg bare bli tatt vare på, men vet ikke hvordan og heller ikke hvordan jeg skal kommunisere det.. Ikke døm så veldig. Man er ikke seg selv når man er i krise ❤️ Hun setter helt sikkert pris på deg. Uken blir sikkert ikke god uansett❤️ Anonymkode: 7c11f...cb6 2
c_buk Skrevet 29. mai 2023 #10 Skrevet 29. mai 2023 Du overreagerer. Folk tekster ulikt, og man gjør seg selv enorm tjeneste om man slutter å ilegge andre folk meninger basert på emojier. 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #11 Skrevet 29. mai 2023 Det er mange som ikke vet hva de ulike emojiene betyr. Ville ikke tatt meg veldig nær av det Anonymkode: cc080...51e 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #12 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk i like måte med emoji ler som du gråter. Hyggelig? Veldig spesielt ts Anonymkode: be14a...61a 😅betyr bare at man er litt stressa. Ikke ar man ler så man gråter. Seriøst, tolker du den virkelig så feil? Anonymkode: 49893...dd7 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #13 Skrevet 29. mai 2023 «Bare innom for å…» er så kleint, og 😅😅 er emojier jeg bruker når noe er kleint Anonymkode: 2e106...94e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #14 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 😅betyr bare at man er litt stressa. Ikke ar man ler så man gråter. Seriøst, tolker du den virkelig så feil? Anonymkode: 49893...dd7 Betyr ikke stressa heller..seriøst, tolker du den så feil du også? WHAT DOES 😅 GRINNING FACE WITH SWEAT EMOJI MEAN? Whew, that was a close call. The grinning face with sweat emoji is used to indicate the particular kind of relief experienced after narrowly avoiding disaster. Or back up a tick and use it to indicate nervousness during tense situations. This emoji can also let folks know you are hot n’ sweaty—from exercise, spicy food, or seeing a sexy babe. Anonymkode: 1bd8e...627
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #15 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Betyr ikke stressa heller..seriøst, tolker du den så feil du også? WHAT DOES 😅 GRINNING FACE WITH SWEAT EMOJI MEAN? Whew, that was a close call. The grinning face with sweat emoji is used to indicate the particular kind of relief experienced after narrowly avoiding disaster. Or back up a tick and use it to indicate nervousness during tense situations. This emoji can also let folks know you are hot n’ sweaty—from exercise, spicy food, or seeing a sexy babe. Anonymkode: 1bd8e...627 Hvis ikke dette er et eksempel på en stressende situasjon så vet ikke jeg. "relief experienced after narrowly avoiding disaster" høres rimelig stressende ut for min del. Eller "nervousness during tense situation"? Det er jo stress. Jeg bruker også den emojien når jeg er stressa/svett/nervøs/klein. Anonymkode: 47e8d...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #16 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skal prøve å forklare så konkret som mulig. Har ei barndomsvenninne som har gått igjennom en del tøffe ting i sitt liv det siste halvåret. Jeg har ikke hatt så veldig kontakt med henne de siste årene, utenom et par ganger i året over en kaffe. Har også stilt opp å møtt henne ett par ganger siste halvåret. Hun har tatt avstand fra meg mange år før, og jeg har ønsket mer kontakt enn omvendt. Men har forsonet meg med at vi møtes av og til. Uansett jeg har sendt henne melding på messenger på fb før, med hjerte og hyggelige ord. Da har jeg alltid fått en hyggelig takk ♥️ tilbake osv. Så sendte jeg melding her i går kveld, og skrev følgende: Bare innom for å ønske deg en fin uke. Tenker på deg. Glad i deg. Hva får jeg tilbake? Takk i like måte 😅 Er det bare meg eller var dette litt uhøflig? Føler hun bare flirer og ikke bryr seg. Anonymkode: be14a...61a Det er bare deg. Anonymkode: c5705...66f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå