Gå til innhold

Å sende en hylle fra Norge til Spania

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en spesiell hylle i Norge jeg skulle ha fått fraktet til Spania.  Vi har leilighet der.  Den er 150 cm lang, 52 cm høy og ca 30 cm dyp.  Er det noe jeg kunne tatt med på fly som spesialbagasje?   Har sjekket ift å sende/shippe men den var for stor til å sende med posten og på en nettside jeg fant kostet det flere tusen å sende.  Noen som har erfaring med å frakte litt større eiendeler til Spania??

Anonymkode: 3f868...9b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis den veier under 32 kg så kan du sjekke den inn som spesialbagasje på fly

Anonymkode: 9c678...190

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes flere som kjører lastebiler opp og ned mellom Norge og Spania kontnuerlig gjennom hele året, og der kan man sende eiendeler, både stort og smått. Har ikke tips til noen konkrete, men sjekk eventuelt i en av Spania-gruppene på Facebook, så får du konkrete tips der.

En slik hylle kan være for stor i størrelse til å sende som spesialbagasje på fly. Sjekk målene på hjemmesiden til flyselskapet.

Anonymkode: 79deb...b01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis den veier under 32 kg så kan du sjekke den inn som spesialbagasje på fly

Takk for svar.  På Ryanair ser du ut som man bare kan sjekke inn barneutstyr og sportsutstyr.  

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar.  På Ryanair ser du ut som man bare kan sjekke inn barneutstyr og sportsutstyr.  

Ser faktisk ut som det er slik på de fleste flyselskaper, men pakker du den inn så er det jo ingen som ser at det er en hylle?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ser faktisk ut som det er slik på de fleste flyselskaper, men pakker du den inn så er det jo ingen som ser at det er en hylle?

Ser det er en kategori for større sportsutsyr som hangglidere og selibrett på opptil 20 kg.  Kunne jo tatt sjansen.  Koster 550 kr.  Er vel samma om man sender et seilbrett eller en lang smal hylle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...