Gå til innhold

Venniner blir brukt og kommer og klager tilslutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har 2 venniner som bare foretrekker eldre menn. De faller fort for de. Hun ene har gått bare etter eldre menn nå sykt lenge i snart 4 år! Bare 25 år, hun sier han må være minst  34 og maksalder 40. Hun er ganske pen og slikt.  

Jeg lo masse av ho ene når hu tok med seg en eldre mann ifra byen som kunne vært hennes far. Hun var vel 20 den gangen, men tok med seg en mann hjem som er 43. Samme alder som hennes far. Det som er at hun også går etter menn i nødetatene, politi og brannmenn, . Så hun håper på at en 39 åring ønsker forhold med henne, men de lurer henne. Gir henne masse komplimenter, så ligger de sammen. Så forsvinner de fort. Da blir hun såret. Har sagt hun skal finne seg noen på hennes alder, men hun sier hun ikke tiltrekkes av de.  Hun er dritpen og smart. Men blir lei av å bli såret gang på gang. Hvorfor bli brukt som knulledukke selvom man er ung?  Vi alle skal jo bli gamle

Anonymkode: 35f0b...ecf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok 

Anonymkode: 4af25...ccb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor bli brukt som knulledukke selvom man er ung?  Vi alle skal jo bli gamle

Skjønner ikke hva du mener?  Selvom; har det noe med innvoller hos sjøpattedyr å gjøre?  

Hvis disse jentene ønsker å være knulledukker, så er det jo i ung alder de må utnytte disse gamle gubbene. 

Hvem ligger du med?

Anonymkode: 1156d...af8

AnonymBruker
Skrevet

Har de sagt noe om hvorfor de kun liker eldre menn? Erfaringene deres burde kanskje fortelle dem at eldre menn kan være like useriøse.

Eldre single menn er jo gjerne de resten av kvinnene avviste, eller som ikke selv var interessert i et forhold…

Anonymkode: 5b265...3ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har de sagt noe om hvorfor de kun liker eldre menn? Erfaringene deres burde kanskje fortelle dem at eldre menn kan være like useriøse.

Eldre single menn er jo gjerne de resten av kvinnene avviste, eller som ikke selv var interessert i et forhold…

Ikke nødvendigvis.  Er 33 og kunne gjerne tenkt meg ei på 25 om vi har god kjemi ☺️

Anonymkode: 23e08...4fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva får deg til å tro at det plutselig har vokst opp en generasjon ungjenter, som er mottagelig for gamle kjerringers erfaring? De må gjøre søstrenes og mødrenes feil, og ingen naturkraft kan stoppe dem.  

Anonymkode: 1156d...af8

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har 2 venniner som bare foretrekker eldre menn. De faller fort for de. Hun ene har gått bare etter eldre menn nå sykt lenge i snart 4 år! Bare 25 år, hun sier han må være minst  34 og maksalder 40. Hun er ganske pen og slikt.  

Jeg lo masse av ho ene når hu tok med seg en eldre mann ifra byen som kunne vært hennes far. Hun var vel 20 den gangen, men tok med seg en mann hjem som er 43. Samme alder som hennes far. Det som er at hun også går etter menn i nødetatene, politi og brannmenn, . Så hun håper på at en 39 åring ønsker forhold med henne, men de lurer henne. Gir henne masse komplimenter, så ligger de sammen. Så forsvinner de fort. Da blir hun såret. Har sagt hun skal finne seg noen på hennes alder, men hun sier hun ikke tiltrekkes av de.  Hun er dritpen og smart. Men blir lei av å bli såret gang på gang. Hvorfor bli brukt som knulledukke selvom man er ung?  Vi alle skal jo bli gamle

Anonymkode: 35f0b...ecf

Jeg tror ikke alder nødvendigvis er problemet. Om mine venninner/venner hadde kalt meg en knulledokke og ledd når jeg hadde tatt med meg en kjip fyr hjem, hadde jeg hatt feil venner. Man må kunne forvente at man ikke omtaler eller behandler andre som knulledokker uansett alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...