Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er min første graviditet, og må si jeg er litt sjokkert over hvordan jeg takler 1.trimester. Er fullstendig blottet for energi, og trenger utrolig mye søvn. Resten av dagen er jeg bare irritabel og lei, dårlig humør, kvalm på morgenen og noen ganger utover dagen, lite matlyst men prøver å spise likevel, tidvis deppa og nede pga. formen og ting jeg går glipp av. Sliter med ensomhet, har ikke kunne deltatt på sosiale sammenkomster pga. formen i noen uker nå, og mener at jeg er veldig "isolert" hjemme. 

Elsker tanken på baby - baby var planlagt, og er så uendelig glad for at jeg ble gravid så fort. Men akkurat denne tiden, blæh.... denne skulle jeg vært foruten. Merker at jeg lurer litt på hvordan det skal bli de neste månedene fremover? 

Andre i samme bås? 

Anonymkode: 2b368...faf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg lagde akkurat samme innlegg for sånn 7 uker siden :ler: Eneste rådet mitt er å sove når du kan, ta postafen mot kvalme, drikk godt, og drit i det sosiale. Det er en kjip stund, men det går over og snart er du relativt fresh igjen ^_^

Jeg er fortsatt litt trøtt, men det er nok jernlageret mitt og er en lettere trøtthet enn den syke trøttheten fra første trimester

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...