Gå til innhold

Etter 1,5 år hadde jeg sex igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel i 4 år. Jeg hadde sex sist august 2022, før jeg igjen lå med en fyr midten av mars 2023. Jeg var klissvåt, likevel slet han med å komme helt inni meg. Måtte prøve flere ganger. Han sa til og med oii du var trang trodde du var jomfru. Skikkelig trang. Jeg er såklart ikke jomfru. Nå nylig i helgen lå jeg med en jeg holder på med. 0 problem med at han klarte å komme inni meg. Begge har samme penisfasong også størrelse osv. kan det ha vært at vaginaen blir mere trang når det har gått lang tid uten sex?  Og nå i helgen gikk det helt fint.

Anonymkode: 272c0...522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hverken biolog eller kvinne.

Men nei, du blir ikke "trangere" i den forstand, men jeg kan tenke meg du er litt mer forknytt og ikke slapper av like mye siden det var lenge siden sist.

Jeg gjentar, jeg er ikke kvinne så jeg kan selvsagt ta feil 🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tror heller det handler om nerver/stress(bevisst eller ubevisst). Vi kvinner har utrolig lett for å spenne musklene der nede uten at vi merker det engang. 

Hvis det er et vedvarende problem at du oppleves for trang til å få penis inn kan det være en form for vaginisme, verdt å sjekke med gynekolog om det blir et problem.

Anonymkode: 0d7ea...ba3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei vagina blir ikke trangere av sølibat. 

Anonymkode: 88405...2e9

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei vagina blir ikke trangere av sølibat. 

Anonymkode: 88405...2e9

O det er du sikker på, for jeg opplever at dama blir trangere om det er 2 uker siden sist gang. Om hun blir ytterligere trangere etter for eksempel 2 måneder vet jeg ikke noe om..

AnonymBruker
Skrevet
blaffen skrev (3 timer siden):

O det er du sikker på, for jeg opplever at dama blir trangere om det er 2 uker siden sist gang. Om hun blir ytterligere trangere etter for eksempel 2 måneder vet jeg ikke noe om..

Det handler nok mer om at hun ikke er avslappet når det er en stund siden sist (kan være underbevisst). Forskning viser det nemlig motsatt: jevnlig sex og orgasmer aktiverer musklene slik at de blir strammere. Et underliv som aldri arbeider vil dermed lettere bli «videre». 

Anonymkode: a22b5...9d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har vært singel i 4 år. Jeg hadde sex sist august 2022, før jeg igjen lå med en fyr midten av mars 2023. Jeg var klissvåt, likevel slet han med å komme helt inni meg. Måtte prøve flere ganger. Han sa til og med oii du var trang trodde du var jomfru. Skikkelig trang. Jeg er såklart ikke jomfru. Nå nylig i helgen lå jeg med en jeg holder på med. 0 problem med at han klarte å komme inni meg. Begge har samme penisfasong også størrelse osv. kan det ha vært at vaginaen blir mere trang når det har gått lang tid uten sex?  Og nå i helgen gikk det helt fint.

For meg varierer det hvor lang tid jeg må knulle før jeg får utløsning. Normalt se er det etter en den minutter men hender også at jeg ikke kommer og da har vi prøvd en gang til etter lit pause og da kommer jeg. Kan ikke forklare hvorfor det er slik for jeg er kåt.

AnonymBruker
Skrevet
blaffen skrev (19 timer siden):

Når blir det tett? Etter 3-4 mnd?

Anonymkode: a9d4e...d5c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
On 5/29/2023 at 9:28 PM, AnonymBruker said:

Det handler nok mer om at hun ikke er avslappet når det er en stund siden sist (kan være underbevisst). Forskning viser det nemlig motsatt: jevnlig sex og orgasmer aktiverer musklene slik at de blir strammere. Et underliv som aldri arbeider vil dermed lettere bli «videre». 

Anonymkode: a22b5...9d3

Hvordan måler forskerne hvor trang ei fitte er?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2023 den 13.32):

Du kan bli trang av å være svært opphisset med konstant hard ereksjon over tid✔️ Men tiden er litt påvirket av hvor mye du onanerer, og hvor fort kroppen din responderer..

Det er fordi de 2 indre klittarmene blir oppsvulmet, noe som gjør at vaginaåpningen blir trangere. At du var klissvåt tyder også på dette, for skjeden blir både lengre og videre. Den fylles med forskjellige sekreter, noe som kan gi utrolig mye "fittesaft" som glidemiddel under sex. Så du er absolutt friskmeldt😅

Vaginaen blir ikke trangere i løpet av 1 år.. men som sagt kan du bli trang pga, at du er sprengkåt av å vente så lenge🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2023 den 13.32):

Faktisk, så er det motsatt. En vagina blir slappere av å ikke bli brukt.

Anonymkode: 86c15...48a

Skrevet
11 hours ago, blaffen said:

Hvordan måler forskerne hvor trang ei fitte er?

De kan sikkert måle hvor sterke musklene er, altså knipeevne.

Skrevet

Kan være psykisk. 

En liten digresjon, men hva var det som gjorde at du valgte de mennene etter så lang tid? Jeg ender aldri opp i den posisjonen hvor jeg kan være noens første rebound. Jeg er han de vil slå seg til ro med etter at de har vært med andee. Derfor er jeg nysgjerrig på hvilke kvaliteter jeg mangler.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Majer said:

Kan være psykisk. 

En liten digresjon, men hva var det som gjorde at du valgte de mennene etter så lang tid? Jeg ender aldri opp i den posisjonen hvor jeg kan være noens første rebound. Jeg er han de vil slå seg til ro med etter at de har vært med andee. Derfor er jeg nysgjerrig på hvilke kvaliteter jeg mangler.

Dine besettelser over boligkjøp i Oslo, og ditt hat mot det du kaller høyresiden 

Anonymkode: 89497...4f5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dine besettelser over boligkjøp i Oslo, og ditt hat mot det du kaller høyresiden 

Hvorfor gjør det meg til en bedre livspartner, men dårligere som rebound? Det er ikke temaer jeg pleier å ta opp heller. Dårlig etikette å prate om politikk på date.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Majer said:

Hvorfor gjør det meg til en bedre livspartner, men dårligere som rebound? Det er ikke temaer jeg pleier å ta opp heller. Dårlig etikette å prate om politikk på date.

Ok, regnet bare med at du gjorde det, siden du ustanselig lager tråder om dette

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Faktisk, så er det motsatt. En vagina blir slappere av å ikke bli brukt.

Anonymkode: 86c15...48a

Nei. Du vet at man kan og bør trene bekkenmuskulaturen? Trenger ikke sex for å gjøre det.

Anonymkode: 97406...af4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man blir ikke trangere. MEN, man må på en måte "forme" vagina virker det som. 

Jeg har ikke hatt sex på 4år, (var i et sexløst ekteskap i noen år, også har jeg vært singel, fokusert på jobb og barn etter at jeg dro. )

Nå, for 3 uker siden hadde jeg sex for første gang. Jeg har vært en dildo entusiast i flere år, så "vagina har vært i bruk". 

Men, jeg merker at nå som vi har hatt sex en del ganger får jeg til å romme han bedre enn de første gangene. Dildoene mine er ikke like stor som han, så det har heller ikke vært noe aktivitet så langt "oppe" på lenge. 

Anonymkode: b1420...1b9

AnonymBruker
Skrevet

Har også min første seksualpartner på over 1,5 år nå, med liknende opplevelse som flere her ☺️ For meg så handler det om at enhver ny mann er så ny for meg at jeg får masse ekstra nerver når vi skal ligge sammen. Jeg bruker lang tid på å slappe ordentlig av sammen med en ny partner, og dette går ut over både samleiet og orgamsene mine. Alt blir bedre med litt tid, og at jeg er åpen med han om at det bare er sånn jeg fungerer. Med årene har jeg konkludert med at jeg synes dette er litt fint, fordi det har gitt meg mulighet til å bli bedre kjent med egen seksualitet, og ikke minst ta den på alvor. Det har blitt viktigere for meg å snakke om forventninger og grenser på forhånd med en ny partner, og jeg går aldri til sengs med en mann jeg ikke føler meg trygg på. Selv om nervene og lett anspenthet fortsatt er der, går det nå mye raskere over enn før, og det oppleves ikke hemmende. 

Anonymkode: 28de2...725

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...