AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Hadde sex uten prevensjon og han kom. Hadde mensen forrige uke, så da skal det vel gå fint? Eggløsning har vel vært? Anonymkode: 894fb...c57
Topsi Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde sex uten prevensjon og han kom. Hadde mensen forrige uke, så da skal det vel gå fint? Eggløsning har vel vært? Anonymkode: 894fb...c57 Ei, eggløsning er ca 14 dager før neste mens, ta en angrepille eller aller helst sett inn spiral Endret 29. mai 2023 av Topsi 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Du er mest sannsynlig på ditt mest fruktbare… Spermen kan i tillegg leve ganske lenge, og vente på et egg. Angrepille. Og kjøp inn kondomer. Anonymkode: 4684b...e25 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Har vært av og på p-piller og hatt samleie uten prevensjon, og har gått helt fint. Anonymkode: ba211...d1c
Topsi Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vært av og på p-piller og hatt samleie uten prevensjon, og har gått helt fint. Anonymkode: ba211...d1c Det er grunnen til at landets abortklinikker jobber overtid, ingenting å anbefale 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #6 Skrevet 29. mai 2023 Når du hadde mensen forrige uke, 7 dager siden, så er eggløsningen din om 3-7 dager. Det vil si at du bør ta angrepille asap, for sperm kan overleve opp til fem dager i vagina. Anonymkode: 5ab52...289 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #7 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har vært av og på p-piller og hatt samleie uten prevensjon, og har gått helt fint. Anonymkode: ba211...d1c Helt til det ikke går fint🙄 i tillegg er ririkoen for blodpropp størst ved oppstart av p-piller, så du leker med helsa di om du går på den av og på. Anonymkode: 1e0dd...b57
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #8 Skrevet 29. mai 2023 Topsi skrev (3 timer siden): Ei, eggløsning er ca 14 dager før neste mens, ta en angrepille eller aller helst sett inn spiral Kanskje litt sent å tenke på spiral...? Anonymkode: f2fdf...48e
Topsi Skrevet 29. mai 2023 #9 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kanskje litt sent å tenke på spiral...? Anonymkode: f2fdf...48e Virker som at ts har hatt sex etter mensen som var forrige uke, kobberspiral er effektiv inntil 5 dager etter ubeskyttet samleie, og i tillegg fremtidig sikker prevensjon. Den regnes som mest effektiv nødprevensjon. Men det haster jo
Hedda-78 Skrevet 29. mai 2023 #10 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde sex uten prevensjon og han kom. Hadde mensen forrige uke, så da skal det vel gå fint? Eggløsning har vel vært? Anonymkode: 894fb...c57 Nei, her kan du overhode ikke anta at det går fint. Dersom du ikke vil bli gravid, kan du ikke drive på sånn. Dette er selve oppskriften på å bli gravid. Du må lese deg opp på syklus og eggløsning, og holde oversikt over din egen syklus. Eventelt gjøre det enkelt: bruk prevensjon hver eneste gang. Eller enda enklere: bruk prevensjon som du ikke trenger å huske på, f.eks p-stav. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #11 Skrevet 29. mai 2023 Tror det er på overtid at du leser litt om kvinnelig biologi om du tror mensen er eggløsning.. Du er nær eller rundt ditt mest fruktbare da eggløsning i snitt er ca 14 dager før 1. dag i neste mens. Typiske dager for eggløsning i vanlige sykluser som 25-32 dager er ett sted mellom dag 10 og 20. Ta angrepille så snart du kan om du ikke ønsker barn nå. Anonymkode: 4670a...a66 2
Mann1977 Skrevet 29. mai 2023 #12 Skrevet 29. mai 2023 Grunnleggende sexualkunnskap er å ikke ha ubeskyttet sex med mindre dere er klar for barn. Kondom + p-produkt er det tryggeste. Såkalt sikre perioder i syklusen er så usikker at en kan kose seg med det mens en er klar for å bli gravid....og ta imot et barn. 2
John McClane Skrevet 30. mai 2023 #13 Skrevet 30. mai 2023 Den beste sexen er den uten prevensjon. Ikke noe som er så pirrende og sexy som en kvinne som kan bli gravid. Sikkert rart for kvinner men mange menn har denne følelsen. Jeg har helst sex uten prev om jeg kan velge, vet at det er risk men det er så digg. Angrepille neste dag eller abort for de kvinnene som er med på det. Har vært sammen med ei som var enig med meg og vi brukte aldri prev. Det endte med to aborter som vi synes var verdt det! 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #14 Skrevet 30. mai 2023 Du er gravid. Gratulerer. Anonymkode: 24db8...7a4
Majer Skrevet 30. mai 2023 #15 Skrevet 30. mai 2023 Definer fint. Kan bli barn, men må ikke nødvendigvis bli det. Jeg lærte om dette allerede på ungdomsskolen. Her har skolen din gjort en dårlig jobb!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #16 Skrevet 30. mai 2023 John McClane skrev (16 timer siden): Den beste sexen er den uten prevensjon. Ikke noe som er så pirrende og sexy som en kvinne som kan bli gravid. Sikkert rart for kvinner men mange menn har denne følelsen. Jeg har helst sex uten prev om jeg kan velge, vet at det er risk men det er så digg. Angrepille neste dag eller abort for de kvinnene som er med på det. Har vært sammen med ei som var enig med meg og vi brukte aldri prev. Det endte med to aborter som vi synes var verdt det! Æsj🤮 si noe sånt Anonymkode: 535de...46b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå