*Heidi* Skrevet 8. januar 2006 #1 Skrevet 8. januar 2006 Noen som vet om noen praktiske bokser som man kan stable oppå hverandre i en slags hylle eller ett eller annet, til å ha leker i? Sønnen min har lite rom og jeg trenger praktiske ideer
Fru Hansen Hanssen Skrevet 8. januar 2006 #2 Skrevet 8. januar 2006 På IKEA får man kjøpt kjekke reoler med plastkasser i forskjellige farger som man kan sette inni.... http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...0103&langId=-14
*Heidi* Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2006 De fra Ikea sine var veldig fine.Eneste er at vi har alle møbler i mahogny,men det går jo ann å lakere selv.. Ellos? mener du kleskatalogen?
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 det kom en stor katalog nå rett etter nyttår, de har jo mye møbler etc bak i katalogen. hvis du går på http://www.ellos.no/default.aspx?CategoryId=1 og velger barn - barnerommet men det var kanskje ikke så mye som jeg trodde det var... men du kan jo gå under - hjem - og se om du finner noe der (under entre f.eks) skeidar har sikkert noe de og.
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #6 Skrevet 10. januar 2006 Vi har to "rullekasser" med lokk som forsvinner under senga når de ikke er i bruk. Suverent. Tror jeg kjøpte de på Jysk?
LilleBille Skrevet 10. januar 2006 #7 Skrevet 10. januar 2006 Vi har to "rullekasser" med lokk som forsvinner under senga når de ikke er i bruk. Suverent. Tror jeg kjøpte de på Jysk? ← Sånne har de også på Plantasjen
meta2 Skrevet 10. januar 2006 #8 Skrevet 10. januar 2006 Vi har to "rullekasser" med lokk som forsvinner under senga når de ikke er i bruk. Suverent. Tror jeg kjøpte de på Jysk? ← Vi har to store kasser under en seng, de er kjøpt på IKEA.
*Heidi* Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2006 Bokser under seng er notert! Syns det er veldig praktisk med ting man kan skjule
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå