AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Hei. Jeg var på sjekk i går pga mye mensensmerter og hyppige kynnere, 38+4. Jordmor sa da at jeg er helt umoden, livmorhalsen er lang og høyt oppe eller noe sånn og helt lukket… Kjente jeg ble veldig demotivert av dette da jeg har hatt veldig mye plager i svangerskapet og er nå nesten sengeliggende… Tanken på at jeg er helt umoden og at det kan ta flere uker til er helt forferdelig å tenke på! Så jeg lurte egentlig bare på, har du blitt sjekket før og var umoden, men allikevel fødte du ikke så lenge etterpå? Eventuelt omvendt? Hadde satt stor pris på litt svar Anonymkode: d83de...5ee
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Umoden på torsdag eller fredag, fødte på søndag 😊 Men det var en uke etter termin, da. Anonymkode: ff39b...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Umoden og null åpning torsdag, fødte dagen etterpå Anonymkode: cae38...453 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Jeg har hatt det helt motsatt. Helt moden og 4 cm åpning flere uker før fødselen satte i gang. Anonymkode: 656be...850 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 Motsatt. Eller. Jeg hadde 3 cm åpning, var delvis moden i noen uker. Dette gjaldt 2/3 svangerskap. Skikkelig demotiverende å komme inn på føden med rier, og høre "3 cm åpning, lang, halvmodent" og det gjentatte ganger i flere uker. Anonymkode: 6ac28...15a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #6 Skrevet 29. mai 2023 Helt umoden og lukket før to av mine fødsler som startet like etterpå. Men de startet med vannavgang, så hadde nok ikke skjedd noe om ikke vannet gikk. Dette skjedde ca en uke før termin på den ene og dagen før termin den andre gangen. Har et tredje barn som ikke startet med vannavgang, men hun kom ikke før en uke over termin 😅 Anonymkode: 78f32...895 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå