AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 https://www.easis.no/ Ser ut som om det er mye bra her. Jeg er veldig glad i proteinbarer, men er vell ikke lurt å spise for mange heller når man skal ned i vekt... Anonymkode: 46f50...8ed
Kullsyrevann Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 De fleste proteinbarer har ikke tilsatt sukker, så tviler på at det er noe spesielt med disse. Hvis du vil teste ut diverse produkter med lite karbohydrater og lignende kan du sikkert finne tilsvarende på tights.no til lavere pris. Men såkalte diettprodukter er svindyrt over tid... Er selv glad i å lage syltetøy med frosne bær, vaniljestang og sukrin gold. Kjempegodt 😍Også har jeg en pose med proteinpulver til de dagene jeg ikke rekker kveldsmat og lignende. Men det er alt, jeg fant fort ut at det meste av disse produktene de pusher på oss er tull. Hvis du vil ned i vekt er det beste å spise ordentlig mat, hvor du selv kan styre hvor mye sukker og fett det er i måltidene dine. Gode rutiner blir hamra inn bedre hvis man lager maten selv, istedenfor å kjøpe ferdige produkter. Mealprepping kan spare deg for tid og redde deg hvis magen rumler og du har lyst på junk. Proteinbaren fluffy banana inneholder dette: MELKEprotein, flytemiddel (polydekstrose), søtningsmiddel (erytritol 12,5 %), fuktighetsbevarende middel (glyserol), kakaomasse, vegetabilsk olje (solsikke), hydrolysert HVETEgluten, kostfiber (dekstrin, inulin, oligofruktose), kakaosmør, gelatin (storfe), fettfattig kakaopulver, emulgator (soyalecitin) (SOYAlecitin), salt, aromaer, naturlig aroma, farge (betakaroten), søtningsstoffer (sukralose, steviolglykosider). Freia melkesjokolade: Sukker, tørrmelk, kakaosmør, kakaomasse, emulgator (soyalecitin), aroma. De hiver veldig mye rart i disse barene for å kompensere for mangel på sukker. Jeg hadde ikke gjort det til en vane å spise de. Kjøper de selv en gang i blant, men føler meg aldri bra etterpå. Samme med proteinpulver egentlig, kroppen merker at det er noe rart man har kastet i seg. Du velger helt selv hva du vil spise, men rent personlig hadde jeg vært oppblåst og rar i magen hvis jeg spiste de produktene fra EASIS gjennom dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 Spis heller et egg. Anonymkode: 10303...e65
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 Du kan egentlig spise akkurat så mange du vil når du skal ned i vekt. Selvfølgelig så lenge du fortsatt holder deg i kaloriunderskudd. Men den "proteinbaren" med karamellcrunch har mindre protein enn en vanlig Freia melkesjokolade... At noe med så lavt proteinnivå er kan sorteres under "proteinbar" er meg en gåte... Hvis det er protein du er ute etter, så kan du spise nesten hvilken som helst annen sjokolade og få i deg mer. Den har 6,2g protein pr 100g. Freia melkesjokolade har 8,1g. Bodylab sin har 29g, proteinfabrikken sin ligger på 30g. Flere av de fra tights har opp mot 40g pr 100g... Så jeg ville ikke brukt benevnelse "proteinbar" på de fra Easis... Anonymkode: d419b...211
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Et kokt egg + et glass melk med litt oboy gir kanskje det samme, bare bedre? Anonymkode: 3db35...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå