AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Hva gjør vedkommende spesiell for deg? Anonymkode: 2ef13...e50
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Kvinne 56. Har aldri kommet helt over min første kjærlighet da jeg var 15 - 19 år 🙃. Vi var for unge, og lagde bare surr og rot. Har aldri blitt så forelsket igjen senere, og aldri vært like tiltrukket av noen. Har sett ham noen ganger etterpå. Blir rar stemning og mange, lange, såre blikk mellom oss. Men jeg er forholdsvis lykkelig gift. Anonymkode: 0a9fb...2b8 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Ja, en flørt jeg hadde for 25 år siden. Hadde en fantastisk livsglede, utstråling og måten personen smilte med hele seg er bare helt magisk. 😍 Anonymkode: a8f70...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Ja, er en fyr jeg har hatt et godt øye til en stund nå. Det er mange røde flagg, men han har et stort hjerte, fantastisk humor og en veldig god energi. Herlig å være rundt. Vi hadde en greie en stund, men det blir nok aldri oss. Han fikk litt kalde føtter, og det var nok kanskje for det beste 🤷♀️ Vi ses enda en del, og har noe kontakt, men som venner. Anonymkode: 190b4...682 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 Ja, den ubeskrivelige spesielle essensen gjør dem spesiell. Anonymkode: af356...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #6 Skrevet 29. mai 2023 Jeg har evnen til å langt på vei styre slike følelser. En person kan gå fra å være min forelskelse til Persona non grata på 2 sekunder om jeg vil. Anonymkode: a8f2e...316
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #7 Skrevet 29. mai 2023 Ja, var 23 den gangen..aldri glemt han. Han er lykkelig gift i dag. Jeg lyktes aldri, å nå er det forsent, forventer ikke å møte noen nå har bikket 50. Vil aldri møte han. Takler det ikke. Anonymkode: 1a34d...865
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #8 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har evnen til å langt på vei styre slike følelser. En person kan gå fra å være min forelskelse til Persona non grata på 2 sekunder om jeg vil. Anonymkode: a8f2e...316 Det er nok ikke kjærlighet, da Anonymkode: 4f6fa...5a1 5 1 2
Snok1 Skrevet 29. mai 2023 #9 Skrevet 29. mai 2023 Jeg hadde en slik person og så rotet jeg det til fullstendig, brøt all tillit og såret henne. Trodde jeg hadde brent alle broer, men drøye 20 år senere er det blitt oss, gitt! 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #10 Skrevet 29. mai 2023 Ja, men han er død, så det blir ikke noe av uansett. Anonymkode: 41264...bd1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #11 Skrevet 29. mai 2023 Jeg var forelsket i samme gutten gjennom hele barneskolen, det hender fortsatt at jeg drømmer om han selv om jeg ikke er forelsket lengre. Han har en spesiell plass i hjertet mitt, selv om jeg aldri ville blitt sammen med han nå i voksen alder. Anonymkode: ea941...7d4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #12 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er nok ikke kjærlighet, da Anonymkode: 4f6fa...5a1 Joda. Det finnes gode teknikker for å tidsavgrense følelser. Svært viktig verktøy feks i traumebehandling. Fungerer like fint for andre type følelser også. Hvor sunt/usunt det er aner jeg ikke, men det er veldig praktisk💁🏼♀️ Anonymkode: a8f2e...316
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #13 Skrevet 29. mai 2023 Ja, er 4 år siden og glemmer han ikke selv om jeg forstår hvorfor det ikke ble oss da. Han er spesiell fordi han er dyp, reflektert, ærlig, lidenskapelig og i kontakt med følelsene sine. I tillegg synes jeg at han er veldig pen og det var en helt spesiell energi mellom oss som jeg ikke har følt før. Er 35 år. Anonymkode: 9d879...093
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #14 Skrevet 29. mai 2023 Ja, det er en mann som bare er ubeskrivelig flott selv om jeg ikke kjenner han godt nok til å ha følelser. Har en kjæreste jeg elsker men denne mannen tenker jeg på en gang i måneden med stor ømhet og det gjør meg glad bare å vite at han finnes, i verden. Ønsker ikke e å bli sammen med han, dette er en annen følelse av ren beundring og egoistiskisk kjærlighet. Håper han forstår selv hvor spesiell han er. Anonymkode: d2d58...48d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #15 Skrevet 29. mai 2023 Nei, ser meg aldri tilbake. Livet er for kort til å tenke på hva som kunne ha vært. Anonymkode: 7e8fd...839
Intervence Skrevet 29. mai 2023 #16 Skrevet 29. mai 2023 (endret) Ja, min tidligere bestevenninne som jeg likte fryktelig godt. Har vanvittig fin utseendet og personlighet, men ble aldri meg og henne. Tror moren hennes også ble skuffet over at det ikke ble oss to, men en annen som for å si det pent 'ser jævlig ut'. Første typen hennes så bra ut og det var liksom greit. For hun pratet mye en periode om hvordan moren hennes reagerte dårlig på nye kjæresten hennes. Det endte med at vennskapet ble ødelagt. For orket ikke å blande meg oppi forholdet deres, og være tilstede som venn og gi råd om slikt når jeg hadde sterkere følelser enn det og det visste hun. Kuttet kontakten helt i et helt år før hun plutselig ville ha kontakt igjen. Har per dags dato kun kontakt en gang i blant, men kommer aldri til å bli det samme igjen. Endret 29. mai 2023 av Intervence
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #17 Skrevet 29. mai 2023 Ja to stk. Min første forelskelse, og en annen som likte meg skikkelig godt de årene jeg var deprimert og ikke var i stand til å involvere meg med noen. Anonymkode: 638ef...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #18 Skrevet 29. mai 2023 Med noen få unntak som jeg har fått i vrangstrupen, er det mange menn jeg har møtt i livet som jeg har ett godt øye til stadig vekk. Sjelden jeg drar opp gamle tråder, men kunne nok lett fallt for noen av dem igjen. Anonymkode: bd226...f26
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #19 Skrevet 29. mai 2023 Nei så vondt vil jeg ikke meg selv mer. Anonymkode: da6bd...8dd
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #20 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva gjør vedkommende spesiell for deg? Anonymkode: 2ef13...e50 Ja en jeg falt for i 2019 men som var opptatt. Han er så sjarmerende og kvikk i alt han gjør. Han er uforutsigbar og jeg visste aldri hva som kom fra den kanten. Og når han smilte skikkelig så smilte hele ansiktet. Jeg husker jeg syns det var det fineste jeg så når jeg fikk han til å smile med hele ansiktet. Får fortsatt sommerfugler i magen når jeg ser han. Men ja han er forbudt frukt så har holdt meg unna. Så har prøvd å date en annen istedet. Kommer nok ikke til å bli så forelsket igjen tenker jeg for det skjer jaggu ikke ofte. Det føltes som det gnistret mellom oss når vi møttes. Mulig det var bare noe jeg innbilte meg eller bare noe jeg følte. Har aldri følt noe sånt med noen verken før eller etter som jeg kan erindre. Men sånn er livet. Kan ikke få alt en ønsker seg. Anonymkode: a976f...9f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå