AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Hvordan vet man da om han er en rundbrenner, eller om det bare er bekjentskaper? Kjenner jeg blir usikker på sånne menn. Men kommentarfeltet er vel kanskje en grei indikator på tonen han har med følgerene sine? Anonymkode: 41716...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Exen min var sånn. Han fikk flere og flere kvinner han la til venn på facebook. De var alle single og trodde han var singel. Han hadde til slutt over tusen single kvinner på facebook , og han fikk så mye hjerter og likes fra de. Han måtte legge ut noe hver dag og gledet seg over alle kommentarene med ros og komplimenter. Hvis jeg kommenterte noe ble det slettet med en gang. For ingen skulle vite om meg. Når jeg var hos han ringte de på messenger, de sendte meldinger. Jeg klarte å snike meg til å se på tlf hans og det var sååå mange han hadde snakket med bak min rygg,, om både sex og at de skulle møtes osv, Han fikk så høy selvtilitt av dette og ble totalt avhengig! Og ttil slutt var det en av disse tusen single damene som var såå på at hun ville møte han og da gjorde han det slutt med meg og ghostet meg. Han trodde hun skulle flytte inn. Men hun var bare der to uker. Så møtte han flere , men det gikk ikke så bra . Så nå vil han ha meg tilbake ! Anonymkode: efc8f...ea9 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Virkelig? Du tenker at hvis en mann kjenner mange kvinner, så må han være en utro rundbrenner? Anonymkode: 53cb6...37d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Jeg har en klar overvekt av menn på mine vennelister. Det har å gjøre med blant annet hvilke hobbyer jeg har, og hva slags arbeidsplasser jeg har vært på. Har registrert at en del folk på kg ikke godtar venner av motsatt kjønn i det hele tatt, sånne folk ville jeg ikke tatt i med ildtang. Når det gjelder menn på SoMe så er det som regel lett å se om de har kvinnelige venner og bekjente og kolleger osv, eller om de er av typen som legger til tilfeldige bikinibabes fra Belarus. Anonymkode: e18ef...8f6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Exen min var sånn. Han fikk flere og flere kvinner han la til venn på facebook. De var alle single og trodde han var singel. Han hadde til slutt over tusen single kvinner på facebook , og han fikk så mye hjerter og likes fra de. Han måtte legge ut noe hver dag og gledet seg over alle kommentarene med ros og komplimenter. Hvis jeg kommenterte noe ble det slettet med en gang. For ingen skulle vite om meg. Når jeg var hos han ringte de på messenger, de sendte meldinger. Jeg klarte å snike meg til å se på tlf hans og det var sååå mange han hadde snakket med bak min rygg,, om både sex og at de skulle møtes osv, Han fikk så høy selvtilitt av dette og ble totalt avhengig! Og ttil slutt var det en av disse tusen single damene som var såå på at hun ville møte han og da gjorde han det slutt med meg og ghostet meg. Han trodde hun skulle flytte inn. Men hun var bare der to uker. Så møtte han flere , men det gikk ikke så bra . Så nå vil han ha meg tilbake ! Anonymkode: efc8f...ea9 Da var han kjekk da Anonymkode: 3262b...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå