AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Jeg er jomfru og vurderer å ligge med en venn av meg. Men er det veldig dumt? Er det sånn at jeg aldri kommer helt over han om han blir den første? Anonymkode: 7a770...0b8
starken Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Var ingenting å komme over med den første jeg lå med, da jeg ikke var forelska eller interessert i han. Men noen opplever jo likevel at man kan kjenne på litt følelser etter man har ligget med noen, så det er vanskelig å si. 1
Majer Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 (endret) Du burde tenke på om det kan påvirke vennskapet om en av dere får følelser eller en kjæreste som ikke liker at dere har ligget sammen. Det kan gå greit, men mtp konsekvensene er det kanskje ikke verdt et ligg? Jeg har ligget med flere venninner, men det gjør og at jeg ikke kan få meg en kjæreste som har et snev av sjalusi. Det har ført til at jeg har gått glipp av noen virkelig gode mennesker. Jeg har og mistet noen av venninnene etterhvert som de har fått seg typer som ikke har likt det. Personlig hadde jeg nok ikke tatt de samme valgene i dag. Jeg kunne sikkert droppet å ligge med 90% av de jeg har ligget med og levd godt med det. Men det er du som har fasiten i ditt liv. Endret 29. mai 2023 av Majer 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Nei å ha sex første gang er ikke noe big deal. Tenker aldri på min første Men det er viktig at du ikke blir lurt og såret. La det være kun sex for å gå det overstått og ikke begynn å få følelser for kompisen din om det er han du velger å gjøre det med Anonymkode: 7b6ea...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå