Gå til innhold

Hvis dere har en venninne som er forelsket i dere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det slitsomt eller føles bra? 

Anonymkode: 233d4...b57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt. Blir da usikker på hvordan jeg skal forholde meg til henne da jeg ikke vil bygge sterkere romantiske følelser. Kan ikke slappe av på samme måte som før og synes det er trist. Vil kanskje tro litt avstand er best?

Anonymkode: 372df...b51

AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt, og noe som ikke er forenlig med vennskap 

Anonymkode: c15af...3c8

Skrevet

Jeg har en kollega på jobben som alltid ser på meg med stjerner i blikket. Hun er en god kollega som er flink i jobben sin. Hverken jeg eller henne vil finne på noe som vil sette samarbeidet vårt eller våre kollegaers arbeidsmiljø i fare.

Dette er og forblir bare en ekstra positiv energi i hverdagen. Null stress.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en venninne som alltid prøvde seg på meg, det er en av grunnene til at hun er en exvenninne nå. Er ikke lesbisk eller bifil og syns det var utrolig slitsomt

Anonymkode: 522f1...d7d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortalte at jeg skulle få besøk av elskeren min i går, og at hans seksuelle fantasi er trekant med to damer 🔺
Det gikk som det måtte gå: Hun dukka opp med stjerner i blikket, en pen kjole og et litt sjenert smil. 💃🏻
 🥰 Hun fikk en god dag! 😇

Anonymkode: c9269...c22

Skrevet
Snok1 skrev (47 minutter siden):

Dette er og forblir bare en ekstra positiv energi i hverdagen. Null stress.

Har også en slik 🙂 Så lenge ingen prøver seg så går det fint 👍🏻 men det hadde raskt blitt klamt og ubehagelig om det ble kommunisert noen forventninger om at noe skulle skje mellom oss.

Generelt syns jeg at begjær og forelskelser er støy som gjør vennskap vanskelig, men da dreier det seg om folk som man ser holder kontakten bare fordi de "lever i håpet", så man ikke kan slappe helt av med dem. Det er annerledes når de virkelig respekterer at den andre ikke er interessert.
For å nesten motsi meg selv så har jeg også falt for venninners sverming et par ganger. Det har endt med erotikk, men ikke blitt noe mer ut av det. Jeg er nok biseksuell uten å være bifil.

• Hjerte 1
Skrevet
Andro skrev (25 minutter siden):

Så lenge ingen prøver seg så går det fint 

Jeg tenker dette er viktig og sentralt. Jeg flørter ganske mye på jobb og både mottar og gir(?) mye energi på den måten. Jeg har aldri handlet på det i jobbsammenheng. Dette er flørt som ikke har annet mål enn å flørte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar det som et kompliment, samme om det er kvinner eller menn som forelsker seg i meg. Har aldri trengt sette grenser, eller trekke meg unna kvinner som har forelsket seg i meg. De har vært veldig lite pågående og respektfulle, tatt ett nei for ett nei, der vennskapet ble bevart. Men har mistet noen manlige venner pga det samme. 

Anonymkode: 54bc3...9cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hatt flere, de rydder, kommer med gaver. Gjør alt jeg ber om, kysser de litt på skinnet. 

På det meste hadde jeg 4 slike traktorlesper flygende rundt meg, det var tider det. 

Anonymkode: a1642...8dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...