Gå til innhold

Føler virkelig jeg er langt nede på den markedsverdien i dating.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne på 39

Føler jeg synker lavere og lavere og vurderer å gi meg som en aktiv søker. Dette er noe som har foregått lenge blir avvist etter ligg gang på gang i flere år, særlig over 30. Ble avvist igår av en Muslimsk mann som jeg ikke sjans i havet hadde selv vurdert å date tidligere. Føler meg på bunn.

Anonymkode: 6d687...440

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Okey...?

Problemer ligger at i at du ser på forhold som biler. Du var for bra for den muslimske mannen og andre menn som kunne vært aktuelle, men valgte å kaste bort tiden på menn som ville bare ha det moro, uviten at ting forandrer seg og vil søke noe seriøst..

Forhold har et drivkraft og det er kjærlighet, baserer du på det på overfladiske ting så må aksepterer at det er sånn ting fungerer, du kan bare ikke undervurdere mennesker på den måten der.

"Jeg hadde aldri tatt deg dersom jeg var i mine vakre unge dager, men nå din dritt må du ta ansvaret for at jeg ikke vil ende opp alene."

Ta så skjerp deg og stå for valgene dine.

Anonymkode: 9e6d4...76f

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ble avvist igår av en Muslimsk mann som jeg ikke sjans i havet hadde selv vurdert å date tidligere

Er ikke det flott?

Anonymkode: c8b97...360

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ble avvist igår av en Muslimsk mann som jeg ikke sjans i havet hadde selv vurdert å date tidligere

SOm fortjent sier jeg bare. Mulig å overvurder enn mann på den måten. Han avviste deg, så du er ikke en Superwoman likevel, er du?

Anonymkode: 5e286...b1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

SOm fortjent sier jeg bare. Mulig å overvurder enn mann på den måten. Han avviste deg, så du er ikke en Superwoman likevel, er du?

Anonymkode: 5e286...b1e

Du mener kanskje undervurdere? hun overvurderte noen andre som ikke gjorde det samme med hun.

Anonymkode: fce51...41d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Innlegg nr 1000000000 som gjør det vanskelig for KG kjerringene å støtte "the near angelic women" :D

Anonymkode: 000c8...51f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Okey...?

Problemer ligger at i at du ser på forhold som biler. Du var for bra for den muslimske mannen og andre menn som kunne vært aktuelle, men valgte å kaste bort tiden på menn som ville bare ha det moro, uviten at ting forandrer seg og vil søke noe seriøst..

Forhold har et drivkraft og det er kjærlighet, baserer du på det på overfladiske ting så må aksepterer at det er sånn ting fungerer, du kan bare ikke undervurdere mennesker på den måten der.

"Jeg hadde aldri tatt deg dersom jeg var i mine vakre unge dager, men nå din dritt må du ta ansvaret for at jeg ikke vil ende opp alene."

Ta så skjerp deg og stå for valgene dine.

Anonymkode: 9e6d4...76f

Det er jo bare tull da. Problemet er at hun muligens har hengt med menn som også ser på forhold som biler, og det kan det umulig komme noe godt ut av. Hun må bare gå mer kritisk til verks, finne en jevnaldrende mann med god historikk (=ikke fuckboy og med et likestilt kvinnesyn), og så gå for ham. 

Anonymkode: b6b0a...1d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kvinne på 39

Føler jeg synker lavere og lavere og vurderer å gi meg som en aktiv søker. Dette er noe som har foregått lenge blir avvist etter ligg gang på gang i flere år, særlig over 30. Ble avvist igår av en Muslimsk mann som jeg ikke sjans i havet hadde selv vurdert å date tidligere. Føler meg på bunn.

Anonymkode: 6d687...440

Troll - innlegg skrevet av sint mann 40 år. 

Anonymkode: 2ba93...7ea

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. Hver fjerde mann på din alder er enslig og barnløs. Leter du virkelig på de rette stedene? Og hvem skal elske og respektere deg, når du ikke elsker og respekterer deg selv? Alderen din har ingenting med saken å gjøre, gjennomsnittsnordmanmen er faktisk nettopp 40 år. Her må det jo være alt det øvrige som ikke er på stell. Har du en jobb du liker? Hvordan er helsen din? Sosiale relasjoner? Jobb med deg selv og din egen trivsel, så vil kjærligheten komme av seg selv. Det siste du trenger er slike meningsløse ONS som bare får deg til å hate deg selv.

Anonymkode: ff138...f7e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest Inverto
Skrevet

Damn du er som meg. Jeg er bare interessert i seriøse langvarige forhold. Kan ikke fordra tanken av casuals og ONS, spesielt etterfulgt av ghosting.  Jeg er bedre enn så og vil det beste for partneren. 

Vi får håpe at vi finner veien videre haha. Ikke gi opp. Som de sier på engelsk: hope dies last

AnonymBruker
Skrevet

Du leter på feil plass kanskje. Slutt med ons ihvertfall,  det gjør det bare verre. Er det meningen du skal finne noen så gjør du det, men desto mer desperat du er jo vanskeligere blir det. 

Anonymkode: 6e25c...673

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan begynne spre budskapet til yngre damer. Nemlig at de burde skaffe seg en god partner mens de er unge. Ikke bruk ordet markedsverdi, men si heller at det er enklere når man er ung.

Anonymkode: 92fb5...d0c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når du først begynner å bli avvist etter ligg ser dessverre andre menn også på deg som et potensielt ligg istedenfor å se hvem du er som person og i det hele tatt vurdere forhold. Du må bryte mønsteret. Det er vel litt som med menn som er incels. Man merker det ofte på dem.

Endret av Majer
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje du kan begynne spre budskapet til yngre damer. Nemlig at de burde skaffe seg en god partner mens de er unge. Ikke bruk ordet markedsverdi, men si heller at det er enklere når man er ung.

Anonymkode: 92fb5...d0c

Det er ikke det. Som over 40 er det mye enklere å skille de useriøse mennene ut fra de seriøse. Og man har heller ikke hastverket som man hadde da man var yngre, når man er i 40-årene har man enten de barna man skal ha, eller så er toget gått. Man kan dermed tillate seg å være kresen.

Anonymkode: eadbb...637

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (8 timer siden):

Når du først begynner å bli avvist etter ligg ser dessverre andre menn også på deg som et potensielt ligg istedenfor å se hvem du er som person og i det hele tatt vurdere forhold. Du må bryte mønsteret. Det er vel litt som med menn som er incels. Man merker det ofte på dem.

Hvordan vet disse mennene om hverandre?

Anonymkode: d6ea8...0be

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Troll - innlegg skrevet av sint mann 40 år. 

Anonymkode: 2ba93...7ea

Amen

Anonymkode: aa0ee...04d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Amen

Anonymkode: aa0ee...04d

Om ikke ette er troll så håper jeg ts slutter å tenke på sin markedsverdi og heller tar tak i din egenverdi. 

Drit i de dustete mannfolka og utvikle deg selv 💖

Anonymkode: b20b8...729

• Liker 1
Gjest Inverto
Skrevet
Majer skrev (15 timer siden):

Når du først begynner å bli avvist etter ligg ser dessverre andre menn også på deg som et potensielt ligg istedenfor å se hvem du er som person

Snakk for deg selv

Skrevet
Inverto skrev (3 timer siden):

Snakk for deg selv

Jeg snakker for meg selv, men det er et fenomen. Man liker ofte det andre liker. 

AnonymBruker
Skrevet

Behandle deg selv med respekt og andre vil behandle deg med respekt. Dvs at du bør slutte å gå til sengs med menn tidlig, vær sikker på at du har møtt en med gode verdier (like verdier som deg) og som ønsker det samme som deg, før du har sex. Selvfølgelig er man likevel ikke garantert at det blir et forhold, men du vil i alle fall kunne føle deg bedre selv når du begynner å sette grenser. Du må sette deg i respekt. Oppegående menn liker kvinner som er tydelige på hva de ønsker, og hva de ikke godtar. Kvinner som ser ut til å godta hva som helst (som høres ut for å være litt der du er nå) vil bli behandlet der etter. Dessverre. Det positive er at du dermed kan gjøre veldig mye for å bedre verdien din helt selv. ved å lære å si nei.

Anonymkode: 66e7f...59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...