Gå til innhold

Føles det spesielt for dere menn å være noens første, eller spiller det ingen rolle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurte på om det å være en jentes første seksuelle partner gjør at båndet mellom deg og henne blir litt spesielt? Om du da husker henne bedre/på en annen måte - eller om det ikke spiller noen rolle for dere?

Anonymkode: 79b12...256

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man husker nok ikke sin første bedre en andre, så ikke noe spesielt sånn sett. Men det er jo mer spesielt der og da, mens man er i forholdt synes jeg.

Anonymkode: d707f...a76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte på når dama er jomfru, ikke nødvendigvis dere selv. Om det føles annerledes/spesielt å vite at du var hennes første. 

Anonymkode: 79b12...256

AnonymBruker
Skrevet

Min eks syntes det var mer mas med jomfruer enn med andre. Måtte være så forsiktig hele tiden. Tok lang tid før man kunne ha skikkelig sex som han sa. Han foretrakk helt klart damer som ikke var jomfru. Kan ha noe med størrelse på penis å gjøre. Litt usikker. 

Anonymkode: ab4f2...cbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ligget med én jomfru. Var spennende, men ikke så spes. også ligget med en dame som nesten var jomfru, hvilket var mer spes. fordi hun var godt uti 20-årene. husker hun ikke helt visste hvordan hun skulle ri pikk, men hun var veldig nysgjerrig og ekstra glad i å bli tatt bakfra. hun likte å lære.

Anonymkode: bedd2...a91

AnonymBruker
Skrevet

Ville nok styrt unna en dame om hun var jomfru.

Jeg orker ikke dårlig sex. Vil heller ha en som er mer erfaren. Vet hva hun ønsker, hva hun liker etc.

Anonymkode: eb25c...8ae

Skrevet

Nei, ikke noe spesielt å være den første. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av SoftRomeo
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var tidlig i 20-årene og jomfru når jeg ble sammen med kjæresten min. Tror ikke han tenkte så mye over det. Jeg syns dog det er en fin tanke at han er mitt første "alt". Det er litt romantisk, rett og slett. Mannfolka er nok mindre sentimentale på sånt.

Anonymkode: 60388...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...