Gå til innhold

Temperatur stressrelatert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i forholdet i mange år. Har vært noen opp og nedturer. Men har merket meg at når vi sover sammen så er jeg så varm og klam. Ofte under sex også. Men når jeg sover alene fryser jeg. Sover ofte med ull🙈

Noen som har vært borte i noe lignende? Kan det skyldes stress? 

Anonymkode: 925d5...9df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du kanskje har dårlig temperaturregulering. Men lurer også på hva du sover i/under om natta.

Anonymkode: e343f...6a7

AnonymBruker
Skrevet

Sover dere sammen (og du er varm) i det rommet du også sover i alene og fryser?

Det kan jo hende at kroppsvarmen hans varmer deg? Og man blir gjerne varm etter en "treningsøkt".

Men hvis vi ser bort fra temperaturen. Du nevner stress. Blir du stresset av kjæresten din? Har du det ikke bra med han, eller kan det rett og slett være at du er en som liker å sove alene (betyr ikke at du ikke elsker kjæresten. Jeg sover alene, og jeg er samboer og vi koser masse og elsker hverandre selv om vi går til hver vårt soverom etterpå)

Anonymkode: 34004...2c7

AnonymBruker
Skrevet

Naturligvis blir det varmere under dynen når man er to og klammere i rommet når to puster enn en 

Anonymkode: d600c...774

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg liker ikke å sove alene. Det er bare jeg som er så varm. Er så varm at det føles som ei steikepanne🙈

Kunne ikke tenkt meg å sove på ulike soverom. 

sover noen ganger naken, evt i trusa. Og noen ganger truse og T-skjorte. Når jrg sover alene kan det være alt fra ull undertøy til truse. Aldri varm av betydning da. Mer kald. 

Anonymkode: 925d5...9df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...