AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Reiser på ferie med min familie (foreldre, søsken med partnere). Vi er eneste paret med barn. Det er fire etasjer på hotellet. Alle inkluderer balkong, men nederste etasje har "uteplass" i stedet. Har lurt på om 1etg er best for oss. Tenker hvis barna legger seg før oss, så har vi mulighet å sitte utenfor på uteplassen. Det vil også være plass til de andre. Det er for liten plass på balkongene over. Men jeg er i stuss. Er det mye innsekter og dyr hvis man bor i 1etg? Fordeler/ulemper? Anonymkode: a2e5f...a1d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Vi velger alltid markterrasse/uteplass. Da har barna mye bedre plass til å boltre seg på. Synes å sikkerheten på enkelte balkonger i utlandet ikke er like god overalt. Enkelte steder er det insekter uansett hvor man oppholder seg, kommer mye ann på hvordan vegetasjonen er rundt, selve sted/område, vind/hav osv. Vi har tatt med mygglys i fall, er bare mygg vi har opplevd som noe plagsom, men da har andre i reisefølget med balkonger opplevd det samme. Hvor skal dere? 😎 Anonymkode: 34222...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vi velger alltid markterrasse/uteplass. Da har barna mye bedre plass til å boltre seg på. Synes å sikkerheten på enkelte balkonger i utlandet ikke er like god overalt. Enkelte steder er det insekter uansett hvor man oppholder seg, kommer mye ann på hvordan vegetasjonen er rundt, selve sted/område, vind/hav osv. Vi har tatt med mygglys i fall, er bare mygg vi har opplevd som noe plagsom, men da har andre i reisefølget med balkonger opplevd det samme. Hvor skal dere? 😎 Anonymkode: 34222...a6d Hellas Anonymkode: a2e5f...a1d
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 Ville også tatt uteplass. Intsekter er det nok like mye av i 2. som 1. etasje. Ville gått før størt uteplass, og minst ramle-ned-fare. Anonymkode: eeada...312
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 Dyr og slikt kan variere stort fra sted til sted, selv ulike rom på samme sted. Ta med myggspray. Trygghet er jo en ting her, jeg liker ikke bakkeplan da vi alltid har vinduer/dør oppe. Har du barn som klatrer ville jeg definitivt valgt bakkeplan uansett. Det har vært mange, stygge ulykker med barn på "sydenhotell". Det å kunne sette seg ut er gull verdt med sovende barn. Anonymkode: ff8be...35f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå