Gå til innhold

Bruker eldre bilder på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg møtte brukte 5-6 år gamle Tinder-bilder. Han er fortsatt kjekk, men langt ifra så fresh som på bildene. Også mistenker jeg at det kullsorte håret egentlig begynner å bli grått, men er farget nå (så litt unaturlig ut). Er det ikke bedre å legge ut ekte bilder, for man ender jo opp med at daten blir litt skuffa? 

Anonymkode: 457c5...72a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo det er best å legge ut nye bilder men det er en god del eldre menn som tror at de er like kjekke som for ti år siden og oppriktig tror at ingen ser forskjell 😂 

Anonymkode: e29e3...a7b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk eldes ulikt men jo eldre du blir jo raskere «forfaller» utseende. 5-6 år betyr mer når du bikker en viss alder.

Anonymkode: 8a341...eca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk eldes ulikt men jo eldre du blir jo raskere «forfaller» utseende. 5-6 år betyr mer når du bikker en viss alder.

Anonymkode: 8a341...eca

Hvilken alder vil du si det begynner å bli synlig aldring på de fleste? Han her er i slutten av 30-årene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvilken alder vil du si det begynner å bli synlig aldring på de fleste? Han her er i slutten av 30-årene.

Menn får aldringstegn tidligere enn kvinner, allerede fra 25 års alder begynner mange å miste håret bli tynnere i håret og mot 30 årene få rynker og gusten hud. Jeg syns menn i slutten av 30 årene ser ti år eldre ut sammenlignet med kvinner 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Menn får aldringstegn tidligere enn kvinner, allerede fra 25 års alder begynner mange å miste håret bli tynnere i håret og mot 30 årene få rynker og gusten hud. Jeg syns menn i slutten av 30 årene ser ti år eldre ut sammenlignet med kvinner 

Hehe, sorry, men det er jo 100% motsatt.

Anonymkode: 98bb2...f1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...