AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Hvordan gjør man det? Det er tre dager. Bestemmer man tid selv? Hvor lenge er forelder der før barnet er alene? Og hvor lenge er barnet alene før man henter? Hvordan gjør man det etter de tre dagene? Er det lurt å avspasering og hente tidligere? Levere senere? Ringer barnehagen hvis barnet virker utrøstelig eller virker å mistrives? Anonymkode: 7214f...b99
Eva-Lena Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Da mine barnebarn hadde tilvenningdager så fikk de ett klokkeslett de skulle komme. Det var litt utpå dagen. Hele første dagen var foreldrene i bhg. Dagen etter gikk de på ett annet rom flere korte stunder. Siste dagen reiste de hjem og ventet de 3 timene barnet skulle væte der. Det gikk veldig bra. Bhg ringer om barnet ikke roer seg. Dere kan leke litt på området til bhg i helgene, så barnet blir kjent.
Gjest WhisperingWind Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Vi satt av en uke. Første dag noen timer sammen. 2. dag, jeg ble med inn og så gikk jeg på pauserommet og ble ikke hentet😅 Dag 3 leverte jeg og jeg gikk på cafe i nærheten. Han storkoste seg, sovnet med de andre barna og var helt med på måltid og lek etterpå. Dag 4 var han der fra 09-15🤷♀️ Er veldig individuelt. Min elsket bhg fra første dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå