Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå med en fyr i helgen. Brukte ikke beskyttelse. Han kom ikke inni meg, kanskje litt ejakulasjon men vet ikke. Går ikke på p-piller heller. 10 timer etterpå kjøpte jeg angrepille og tok den. Neste dag fikk jeg mensen, skulle egt hatt mensen 2 dager senere. Kan jeg likevel bli gravid? Det er ingenting som er sikkert. Men ikke en gang p-piller er sikkert.  Jeg blødde jo under samleiet også, men det har skjedd de 2 siste gangene jeg har blødd under sex. Pga dype støt i livmorshalsen. Jeg tenker å ta graviditetstest uansett. For sikkerhetsskyld.🤧

Anonymkode: 5516e...3f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sjekke for kjønnssykdommer samtidig? Er ikke bare graviditet å tenke på når man har ubeskyttet sex.

Anonymkode: 9cc45...633

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres fornuftig ut å vente litt, også ta en test, bare sånn just in case. :) Kanskje sjekke deg for sykdommer og sånt også? Det kan være lurt. Angrepille skal funke, så lenge du tar den innen de angitte timene. Men ingenting er 100 % garantert. Ikke dumt å bruke kondom neste gang om du er redd. 

Anonymkode: a1edb...9f2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du har fått mensen er det ikke sjanse for å bli gravid :)

Test deg for kjønnssykdommer om tre uker og husk kondom neste gang :)

Anonymkode: a0b9b...97b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Høres fornuftig ut å vente litt, også ta en test, bare sånn just in case. :) Kanskje sjekke deg for sykdommer og sånt også? Det kan være lurt. Angrepille skal funke, så lenge du tar den innen de angitte timene. Men ingenting er 100 % garantert. Ikke dumt å bruke kondom neste gang om du er redd. 

Anonymkode: a1edb...9f2

Angrepiller forhindrer bare eggløsning. Har eggløsningen allerede skjedd, så hindrer den ikke graviditet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i det hele tatt bruker du ikke beskyttelse hvis det er random sex??? Finnes ingen unnskyldning for uforsvarlighet.  Ikke rart verden blir bombardert av uønska fedreløse barn.. og kvinnfolk hever penger ut av de. Satser på der gikk greit denne gangen, men ærlig talt. Du bør vite bedre. Null sympati herifra annet enn moral preken 

Anonymkode: e8de4...4d1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du fikk mensen skal du ikke være bekymret for å være gravid, eggløsning er 14 dager før blødning. Men hadde sjekket for kjønnssykdom og sørget for beskyttelse neste gang 😉

Anonymkode: 3905a...834

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor i det hele tatt bruker du ikke beskyttelse hvis det er random sex??? Finnes ingen unnskyldning for uforsvarlighet.  Ikke rart verden blir bombardert av uønska fedreløse barn.. og kvinnfolk hever penger ut av de. Satser på der gikk greit denne gangen, men ærlig talt. Du bør vite bedre. Null sympati herifra annet enn moral preken 

[…og kvinnfolk hever penger ut av de]

For stakkars mennene er ikke ansvarlig for beskyttelse? De stakkarene må betale barnebidrag uten å skjønne hvor babyene kommer fra? Nei, vet du hva! Skal du pule rundt, så bruk kondom, ikke kom og pip i etterkant fordi du ble far!

Ja, TS skulle ha beskyttet seg, både mot kjønnssykdommer om mot graviditet. Men moralprekenen trenger du og andre ansvarsløse menn vel så mye! 

Endret av Hulderen
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (23 minutter siden):

[…og kvinnfolk hever penger ut av de]

For stakkars mennene er ikke ansvarlig for beskyttelse? De stakkarene må betale barnebidrag uten å skjønne hvor babyene kommer fra? Nei, vet du hva! Skal du pule rundt, så bruk kondom, ikke kom og pip i etterkant fordi du ble far!

Ja, TS skulle ha beskyttet seg, både mot kjønnssykdommer om mot graviditet. Men moralprekenen trenger du og andre ansvarsløse menn vel så mye! 

Nå er ikke jeg mann da 😅😅😅😅😅😅.... Men kvinnfolk må være like ansvarlig for å beskytte seg mot sykdommer som graviditet og ikke har rett til å spille overraska hvis man en dag får klamma eller ops, smelt på tjukka 😆.. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er lei av sånne trolletråder. Du brukte selvfølgelig beskyttelse...

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå er ikke jeg mann da 😅😅😅😅😅😅.... Men kvinnfolk må være like ansvarlig for å beskytte seg mot sykdommer som graviditet og ikke har rett til å spille overraska hvis man en dag får klamma eller ops, smelt på tjukka 😆.. 

Merkelig fokus når du som kvinne bekymrer deg over at menn må betale barnebidrag, men ikke bryr deg om at kvinner kan få kjønnssykdommer eller bli uønsket gravid med menn som ikke tar ansvar! Så nei, jeg tror fortsatt at du er en mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...