pelsdott1 Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Jeg tok en daith piercing for litt over 3 uker siden. Fikk beskjed om at den vil bli ferdiggrodd på 4 uker, og at jeg da kan skifte piercingsmykke. Men så leser jeg flere steder at det tar flere mnd å gro. Det er ikke lenger rødt og hovent, men det kommer verk (ikke puss) og iblant litt blod. Synes den er vanskelig og vond å rense (renser 2-3 ganger daglig med natriumklorid og en desinfeksjonsserviett til slutt). Unngår å bruke airpods, det gjør bare vondt uansett (jeg har prøvd).. Kan ikke skjønne at den liksom skal være ferdiggrodd om en snau uke? Er det noen her med daith som kan fortelle hvor lang tid det tok?
Sheik Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 (endret) Jeg har ikke daith, men det tar som regel flere måneder for piercinger å bli bra. Jeg tok piercing i nesa og det tok vel to måneder før den var grodd slik at det var hovent og kom verk. Ville ikke ha byttet piercing innen de første 6 månedene i hvert fall. På nett står det at daith tar opp til 9 mnd å gro. Endret 28. mai 2023 av Sheik 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Hos meg tok det rundt 12 uker. Anonymkode: fc6c5...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå