AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Del Skrevet 28. mai 2023 Jeg har nå vært gjennom e ivf forsøk hos riksen. På alle 3 forsøkene har jeg fått ut mange egg. Første forsøk fikk jeg ut 15, andre forsøk 17 og 3 forsøk 13. På første forsøk Ble 14 av 15 egg befruktet men på dag 3 ble jeg oppringt at ingen egg hadde klart seg. På andre forsøk Ble 15 av 17 egg befruktet men på dag 4 ble jeg oppringt hvor dem fortalte at de fleste hadde dødd allerede på dag 2 men at det var 3 egg som dem håpet skulle klare seg videre men dem hadde dødd på dag 3. På siste forsøket var alle 13 egg befruktet men på dag 3 Ble jeg oppringt at alle hadde dødd før dag 3. Hva er det som gjør at dette skjer? Riksen kan ikke gi meg noe svar på dette. Anonymkode: 5a14f...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Del Skrevet 29. mai 2023 kanskje dårlig eggkvalitet eller sædkvalitet? har mannen testet sæden? Anonymkode: 99b2c...08d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): kanskje dårlig eggkvalitet eller sædkvalitet? har mannen testet sæden? Anonymkode: 99b2c...08d Jeg vil jo tro at mannens sæd testes før eventuell IVF? Anonymkode: cd85e...78d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Del Skrevet 29. mai 2023 Hvis ikke riksen kan gi svar så kan nok ikke KG heller gi deg svar altså. Anonymkode: 21b50...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #5 Del Skrevet 29. mai 2023 Det er sånn det er enten er de levedyktige eller så er de ikke det. Blasto er sterkest, men fester de seg ikke inn i livmoren skjer det ingenting. Vi har ingen garantier for at det skal bli liv. Det bestemmer kun Gud. Anonymkode: 236bb...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #6 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er sånn det er enten er de levedyktige eller så er de ikke det. Blasto er sterkest, men fester de seg ikke inn i livmoren skjer det ingenting. Vi har ingen garantier for at det skal bli liv. Det bestemmer kun Gud. Anonymkode: 236bb...683 Gud har lite med biologi å gjøre. Anonymkode: 779f8...ce6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #7 Del Skrevet 29. mai 2023 Hos oss skyldtes det genfeil som var uforenelig med liv. I genmaterialet som er helt nødvendig for utvikling de første dagene. Fikk diagnosen på klinikk i utlandet. Etter mange forsøk i Norge, så ute. Anonymkode: e2d71...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #8 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hos oss skyldtes det genfeil som var uforenelig med liv. I genmaterialet som er helt nødvendig for utvikling de første dagene. Fikk diagnosen på klinikk i utlandet. Etter mange forsøk i Norge, så ute. Anonymkode: e2d71...cc8 Var det noe å gjøre med det? Livstilsendring? Anonymkode: 5a14f...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #9 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Var det noe å gjøre med det? Livstilsendring? Anonymkode: 5a14f...a2d Genfeil er nettop det - genetisk, arvematerialet. Det får man ikke endret. Anonymkode: e2d71...cc8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #10 Del Skrevet 29. mai 2023 De har ikke vurdert å sette inn 2 dagers? Anonymkode: c8d4b...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. mai 2023 #11 Del Skrevet 29. mai 2023 Vi ble fortalt av embryolog på st Olavs at generelt er det sædens "feil" dersom embryo dør på dag 2 eller 3 og egget kvalitet dersom embryo dør dag 4 eller 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå