AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Begynner å bli litt sliten av samboers tilnærming når vi prater om sex og har sex. Han spør mye. Det er ok, men han godtar ikke svarene. Hvis han spør "tenner du på..." (sett inn andre eksempler også), og jeg svarer, så må han alltid grave mer. "Hvorfor tenner du på det?". Av og til vet jeg faktisk ikke hvorfor. Noen ting blir man vel bare tent på? Det har resultert i at jeg graver inni eget hode etter svar. Ofte finner jeg ikke svar. Og jeg føler at han blir lei av at jeg ikke klarer å svare ordentlig. F.eks har han kalt meg sjenert. Nå har dette ødelagt litt for meg. Når vi har sex eller jeg merker at samtalen begynner å dreie seg over på sex, så stresser jeg med å tenke hva jeg skal svare. Og jeg overtenker og prøver å komme på bedre svar han blir fornøyd med. Har prøvd å ta det opp, men virker ikke som han forstår. Råd? Anonymkode: 7f525...02b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Hæ? Hvorfor fikk Tina Turner et bedre liv pga internett? Har hun sagt det? Anonymkode: 359e7...8fc
Andro Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 (endret) Tenningsmønstre har ingen logikk, og slike spørsmål er oftest umulige å svare på. Jeg tenker at det er det du må si: At det stresser deg at han stiller spørsmål som det ikke finnes svar på, og nekter å gi seg. Vær obs på at noen kan like å stresse og psyke ut andre. Hvorfor syns jeg f.eks. at menn som lukter sagflis er ekstra tiltrekkende? Aner ikke. Endret 28. mai 2023 av Andro 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hæ? Hvorfor fikk Tina Turner et bedre liv pga internett? Har hun sagt det? Anonymkode: 359e7...8fc Helt til hun turna over... Anonymkode: 96fe2...818
Andro Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 Svar med samme strategi i andre sammenhenger. "Liker du gulrot?" "Javel, hva er det du liker med gulrot?" "Blir du glad av Pepsi?" "Hvorfor blir du ikke glad av Pepsi?" Kjør på!
Trolltunge Skrevet 28. mai 2023 #6 Skrevet 28. mai 2023 Fint at du ønsker at vi skal snakke åpent om sex, men jeg føler ærlig talt at jeg blir grillet om ting, og føler ikke at dette er behagelige og naturlige samtaler, når du ikke aksepterer at jeg ikke vet svarene på alt du spør om. Jeg kan jo ikke akkurat dikte opp ting for at du skal bli fornøyd. Noe slikt hadde jeg sagt i starten, og etterhvert er det mulig at det hadde blitt "Jeg vet ikke, og det er det ærlige svaret.". Mulig med økende irritasjon om han ikke aksepterte det. 3
Bamseklemmer Skrevet 29. mai 2023 #7 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Begynner å bli litt sliten av samboers tilnærming når vi prater om sex og har sex. Han spør mye. Det er ok, men han godtar ikke svarene. Hvis han spør "tenner du på..." (sett inn andre eksempler også), og jeg svarer, så må han alltid grave mer. "Hvorfor tenner du på det?". Av og til vet jeg faktisk ikke hvorfor. Noen ting blir man vel bare tent på? Det har resultert i at jeg graver inni eget hode etter svar. Ofte finner jeg ikke svar. Og jeg føler at han blir lei av at jeg ikke klarer å svare ordentlig. F.eks har han kalt meg sjenert. Nå har dette ødelagt litt for meg. Når vi har sex eller jeg merker at samtalen begynner å dreie seg over på sex, så stresser jeg med å tenke hva jeg skal svare. Og jeg overtenker og prøver å komme på bedre svar han blir fornøyd med. Har prøvd å ta det opp, men virker ikke som han forstår. Råd? Anonymkode: 7f525...02b Jeg synes det er spennende og være nysgjerrig på sex og sånt, men jo.. det kan virke avtennede hvis han gjør det du sier.. Det er vanskelig å prate med en "stein", for han forstår ikke kvinner. For han lager "støy" i forholdet og i sexen, og du kommer til å bli mindre og mindre glad i han. Til slutt kommer du til et punkt der nok er nok, fordi det er ikke slik en kvinne skal eller vil bli behandlet. Jeg blir litt rådvill.. hadde han vært min kompis, skulle jeg ha snakket han til fornuft for deg💙🤭
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #8 Skrevet 29. mai 2023 Min spør meg nesten aldri hva jeg tenner på. Er generelt lite interessert i mine tanker og fantasier. Når jeg prøver å dirty snakke med han er det som å kommunisere med en stein. Din høres veldig masete ut. Gjelder å finne balansen. Får du kvinnen din til å føle seg elsket og trygg vil orgasmene komme som perler på en snor. Anonymkode: 80f95...8cc
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #9 Skrevet 29. mai 2023 Å snakke åpent om sex er fint og flott. Men jeg hadde blitt sprø om partner skulle snakket om det inngående og dypt hele tiden. Så jævla spennende er det ikke. Anonymkode: 31670...a05
bergkatt Skrevet 29. mai 2023 #10 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Begynner å bli litt sliten av samboers tilnærming når vi prater om sex og har sex. Han spør mye. Det er ok, men han godtar ikke svarene. Hvis han spør "tenner du på..." (sett inn andre eksempler også), og jeg svarer, så må han alltid grave mer. "Hvorfor tenner du på det?". Av og til vet jeg faktisk ikke hvorfor. Noen ting blir man vel bare tent på? Det har resultert i at jeg graver inni eget hode etter svar. Ofte finner jeg ikke svar. Og jeg føler at han blir lei av at jeg ikke klarer å svare ordentlig. F.eks har han kalt meg sjenert. Nå har dette ødelagt litt for meg. Når vi har sex eller jeg merker at samtalen begynner å dreie seg over på sex, så stresser jeg med å tenke hva jeg skal svare. Og jeg overtenker og prøver å komme på bedre svar han blir fornøyd med. Har prøvd å ta det opp, men virker ikke som han forstår. Råd? Anonymkode: 7f525...02b For å se det på en annen måte. Er ikke dette bare en måte for han å bli bedre kjent med deg? Sånn at han kan bli en enda bedre elsker for deg f.eks? Når han spør "hvorfor blir du tent av det?", så kan du f.eks svare "det er måten hånden din føles mot huden min når du stryker oppover låret mitt, det faste håndtrykket ditt og måte du pirrer meg på". (Han første spørsmål var da f.eks "blir du tenkt av at jeg stryker på låret ditt"). Nå forstår jeg ikke helt settingen her og timingen her, men jeg synes ikke et oppfølgingsspørsmål skal være så rart eller tolkes som mas. Er det ikke bare en positiv ting at han vil lære mer om deg? Tror ikke du bør overtenkte og gjøre det så komplisert, bare svar noe lett og "klisje" som du liker, eller som du ville likt å høre. Kanskje er det ikke så veldig nøye hva du svarer, kanskje han bare tenner på at dere har en kinky-talk og åpner dere opp for hverandre under akten? Test det ut og se hvordan denne samtalen og hans respons utvikler seg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå